Презентація « Вправи на всі дії з натуральними числами »

Про матеріал

Презентація до узагальнюючого уроку з теми « Вправи на всі дії з натуральними числами » 5 клас НУШ

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вправи на всі дії з натуральними числами 5 клас. НУШВчитель: Ганна Романівна Єрмолаєва

Номер слайду 2

№5871) 17 392 + 15 300 : 25 = 17 392 + 612 = 18 004, 17 392 + 15 300 : 36 = 17 392 + 425 = 17 817;2) 17*155 – 22*113 = 2 635 – 2 486 = 149.№493(1)Нехай в кошику було х грибів, тоді після того як туди поклали ще 25 грибів, стало х + 25 = 72, розв’яжемо рівняння:х = 72 – 25х = 47 (гр.) – було у кошику спочатку;Відповідь: 47 грибів було у кошику спочатку. Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 3

1. Назвіть компоненти додавання. 2. Назвіть компоненти віднімання. 3. Назвіть компоненти множення. 4. Назвіть компоненти ділення. Доданок, доданок, сума. Зменшуване, від’ємник, різниця. Множник, множник, добуток. Ділене, дільник, частка. Розминкаppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 4

1. 1249 + 34872 = а; 2. а – 35730 = б; 3. б :23 = в; 4. в² = г; 5. г *238 = д.а = 36 121;б = 391;в = 17;г = 289;д = 68 782. Кругові прикладиppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 5

1) 966 : (х- 17) = 23х - 17 = 966 : 23х - 17 = 42х = 42 + 17х = 59 Відповідь: 59.2) (х + 14) : 9 = 13х + 14 = 13 * 9х + 14 = 117х = 117 - 14х = 103 Відповідь: 103. Розв'язати рівняння3) Розв’яжіть рівняння, обрахуйте суму х і у, і ви дізнаєтесь рік початку створення гімна України. 2x + 3x = 5245 4y + y – 3y = 1626. Розв’язання:1. 5х = 5 245х = 5 245 : 5х = 1 049;2. 2у = 1626у = 1626 : 2 у = 813;3. 1 049 + 813 = 1862;Відповідь: 1862 рік початку створення гімна України.ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 6

Фізкультхвилинка{BDBD7316-FC0 B-4706-A0 F4-199247 EDBF58}Твердження. Так. НіЩоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.опустіть голову впередопустіть голову назад. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба від різниці відняти від’ємник.поверніть голову влівоповерніть голову вправо. Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.підніміть руки впередрозведіть руки в сторони. Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.нахиліться впередповерніться в сторону. Щоб знайти невідоме ділене, треба частку поділити на дільник.підніміть ліву ногувиконайте присідання. Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.поаплодуйтепострибайте

Номер слайду 7

1) За 1 хв. погано закритого крана в школі витікає 110 крапель води. А це за 1 год. – 660 грамів, за добу – 16 літрів. Скільки літрів води витече за добу в школі, якщо крани погано закриті? Якщо в школі 12 кранів. Розв’язання1) 12 * 16 = 192 (л)Відповідь: 192 літри води витече за добу в школі, якщо крани погано закриті. Розв’язати задачіРозв’язання1) Нехай у похід пішло х дітей, залишилось в таборі 169 дітей, всього було 198 дітей у таборі, маємо рівняння: х + 169 = 198 х = 198 - 169х = 29 (д.)Відповідь: 29 дітей пішло в похід.2) У спортивному таборі відпочивало 198 дітей, коли в похід пішло декілька дітей, то в таборі залишилося 169 дітей. Скільки дітей пішло в похід?3) За 5 год вантажівка подолала 300 км, а легковий автомобіль за 3 год — 270 км. На скільки швидкість легкового автомобіля більша за швидкість вантажівки? Розв’язання1) 300 : 5 = 60 (км/год) - швидкість вантажівки;2) 270 : 3 = 90 (км/год) - швидкість легкового автомобіля;3) 90 - 60 = 30 (км/год)Відповідь: на 30 км/год.ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 8

4) Аліна купила 2 зошити за ціною 24 грн і 3 олівці за ціною 8 грн. Яку решту вона отримає від касира з купюри номіналом 200 грн?Розв’язання1) 2 *24 = 48 (грн.) - за зошити;2) 3 * 8 = 24 (грн.) - за олівці;3) 200 - (24 + 48) = 200 - 72 = 128 (грн.)Відповідь: 128 гривень отримає Аліна решту від касира. Розв’язати задачіРозв’язання1) 15 : 5 = 3 (ф.) - за 1 хвилину почистив Тарас;2) 28 : 7 = 4 (ф.) - за 1 хвилину почистила Діана;3) 4 - 3 = 1 (ф.)Відповідь: у Діани більша продуктивність праці на 1 фісташку.5) Тарас почистив 15 фісташок за 5 хв, а Діана 28 фісташок за 7 хв. У кого з них більша продуктивність праці? На скiльки?

Номер слайду 9

Якщо все було зрозуміло та вам сподобався урок - поставте реакцію з посмішкою. Якщо після уроку залишились питання - поставте смайлик. що замислився або засмутився. Рефлексія

Номер слайду 10

Дякую за увагу!Гарного дня, бережіть себе! Домашнє завдання знайдете в classroom або за QR-кодом

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
29 січня 2023
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку