Презентація "Впровадження елементів STEM-освіти у навчання природничих дисциплін"

Про матеріал

Сьогодні пріоритетною стає STEM-освіта, при

якій в навчальних програмах посилюється

природничо-науковий компонент у комплексі з

інформаційними технологіями

Перегляд файлу

imageВпровадження елементів   

image

image
image

imageimageimageimageimageimageimage STEM-освіти у навчання природничих дисциплін  З.Гавриш

image

imageІ сьогодні пріоритетною стає STEM-освіта, при якій в навчальних програмах посилюється

природничо-науковий компонент у комплексі з інформаційними технологіями.


image

image

image


Чому STEM-осв та така актуальна?

imageСтрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними, перспективними та затребуваними фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій....

 

Постає питання: як підготувати таких фахівців?

 

Навчання – це не просто передача знань від учителя до учнів, це спосіб розширення свідомості і зміни реальності.

 

 Саме тому STEM-освіта – низка чи послідовність курсів або програм навчання, які готують учнів до освіти після школи та успішного працевлаштування, дають можливість зробити кар’єру в інженерно-технічній сфері.


image


image

image

image

ПЕРЕВАГИ STEM-ОСВІТИ

image

image

image


image


image


STEM-навчання цінне тим, що спонукає до інтегрованого мислення.

Дитина вчиться «витягувати» інформацію з усіх галузей знань, з якими вона стикається, і

творчо її застосовувати, щоб запропонувати щось унікальне й новаторське. Учням такий підхід подобається саме тому, що дає

imageimageнеобмежений простір для творчості.

 

Інша важлива особливість STEM-навчання – робота в команді. «Це велика кількість взаємодії, коли треба

домовлятися, переконувати, обирати найкращий варіант і зробити так, щоб рішення підійшло для всіх. Тобто це ще й велика комунікативна, соціальна навичка, яка вчить

дитину змалку враховувати потреби інших людей. Це

особистісний розвиток і соціалізація. Треба і почути іншого, і донести свою думку так, щоб її почули».


image

image


Інтернет-ресурси

Портал Go-Lab

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                STEM                                                 Портал

image                         Інтернет-взаємодія     httСпp://www.trробуй себе інженеyengineerinроgм.org

imageВчителі пробують науку http://www.teacherstryscience.org

image                        image    next lab

Віртуальний STEM-центр Малої академії  наук України STEM-лабораторія

Ресурси,

 що допоможуть зацікавити учнів науковими дослідженнями і розказати просто про складне.

image

Перехід до компетентнісної моделі навчання передбачає:

Запровадження наскрізного STEM-навчання, компетентнісно орієнтованих форм і методів навчання, системно-діяльнісного підходу.

 

Учитель має спиратися на

- систему інтегрованих завдань для розв'язання певних задач у змодельованих життєвих ситуаціях;   - дослідно-проектну діяльність.

Практичне використання STEM-освіти на уроках природничих дисциплін

imageSTEM-проекти

imageSTEM-лабораторії Micro:bit

Доповнена реальність

Комікси Лепбуки

Pop-up фігури, як метод STEM-освіти

image image

це техніка, яка дозволяє створювати об'ємні 3-D конструкції або об'ємні зображення з паперу.

Навчальний програмний засіб moza BOOK

це засіб для урізноманітнення шкільних уроків за рахунок чисельних ілюстрацій, відеороликів з 3D зображеннями та можлиостями imageстворювати завдання та грати в повчальні ігри.

Moza BOOK - це інтерактивна презентаційна програма. З її допормогою можна легко створювати та проводити чудові уроки.

Можна створювати не тільки свої презентації , але й імпортувати наявні PDF файли та збагачувати їх додатками з mozalibrary. Це зробить їх візуально та інформаційно наповненими та захопливими.


image


Віртуальний STEM-центр Малої академії наук України

image STEM-лабораторія МАНЛаб пропонує дистанційну й очну фахову методичну і

технологічну допомогу в

організації STEM-навчання

учнівської молоді України.

STEM-лабораторія МАНЛаб спеціалізується на здійсненні досліджень у галузі

природничих дисциплін: фізика, хімія, біологія,

географія, астрономія, екологія, мінералогія.

Дослідницькі роботи

image

Основні аспекти STEM-освіти

 

1.      STEM-навчання — це зосередження на реальних завданнях і проблемах.

2.      Уроки STEM орієнтуються на процес інженерного проектування.

3.      STEM-навчання занурює     учнів у практичний     запит     і   відкрите дослідження.

4.      STEM-навчання залучає учнів до продуктивної спільної роботи.

5.      STEM-навчання інтегрує математику і природничі науки.

6.      STEM-освіта базується на використанні засобів та обладнання, що пов’язані технічним моделюванням, енергетикою і електротехнікою, інформатикою, обчислювальною технікою і мультимедійними технологіями, науковими дослідженнями в області енергозберігаючих технологій, автоматикою, телемеханікою, робототехнікою і інтелектуальними системами, радіотехнікою і радіоелектронікою, авіацією, космонавтикою і аерокосмічною технікою тощо.


image


STEM-проект з хімії для учнів 9 класу

image"Дослідження рН грунтів нашої місцевості"

imageАктуальність теми: Ми живемо в селі. Кожний з нас має присадибну землю, власний город, сад. Всі хочуть вирощувати високі врожаї овочів і фруктів. Урожайність дуже залежить від якості грунту. Важливим показником, від якого залежить ріст і розвиток рослин, є рН грунту.

image

image

Як визначити рівень рН грунту

 

-рн грунту - це індекс, який показує наскільки кислотна або лужна реакція грунту;

- кількісно кислотність грунту виражається відповідно цифрою величини рН

1.                           imageПеревірити кислотність грунту на городі, клумбі  в саду та на вулиці.

2.                           Викопайте5 невеликих ямок глибиною 15-20 см і візьміть  по жмені грунту.

3.                           Всі зразки змішайте і висушіть.

4.Суміш зволожте дистильованою водою, покладіть в неї смужку індикаторного паперу і притисніть.

image5.Порівняйте отримане забарвлення зі стандартною кольоровою шкалою  та дізнайтеся кислотність грунту.

 

 

 

image

image

STEM-завдання  учням для самостійного виконання

Інтеграція тем з біології та математики

                                                                                     Математика     Біологія

                                                                    Види рухів. Симетрія.                     Симетрія квіітки, тіла.

Геометрична прогресія Розмноження організмів. Правило екологічної   піраміди..

Функції та їхні властивості Серцево-судинна система. Зміна тиску в      аорті.

                                                                                                  Площа фігур Інтенсивність фотосинтезу, площа листка.

                                                                                       Графіки функцій Побудова варіаційної кривої.

Математичне моделювання Прогнозування та моделювання як методи біологічних досліджень.

Розв’язати задачу: «Довжина усіх кореневих волосків паростка пшениці 20 см, це збільшує площу поглинання у 15 разів. Розрахуйте кількість кореневих волосків у

кореневій системі пшениці, якщо середня довжина одного волоска 2,5 мм. Яка

довжина коренів паростка пшениці?»

Інтеграція на уроках географії

image

imageimageimageДоторкнутися до атома або STEM-ідеї  щодо моделювання в хімії

STEM- проект на прикладі уроку "Клас комахи. Бджола"

image

image

"Центр професійного розвитку педагогічних працівників" виконавчого комітету Новодмитрівської сільської ради
pdf
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Додано
2 березня 2023
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку