Презентація "Впровадження інтерактивних методів навчання в початкових класах"

Про матеріал
Мета проекту: формувати комунікативні, читацькі, мовні та інші ключові компетентності; розвивати у дітей логічне і критичне мислення, увагу, уяву; виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису.На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Впровадження інтерактивних методів навчання в початкових класах. Вчитель початкових класів: Новоселицького ліцею № 2 I категорії Пріску Т. В.

Номер слайду 2

Мета: формувати комунікативні, читацькі, мовні та інші ключові компетентності; розвивати у дітей логічне і критичне мислення, увагу, уяву; виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису.

Номер слайду 3

Кредо інтерактивного навчання: Понад 2400 років тому Конфуцій сказав: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим я стаю майстром. Банник Марина Олександрівна *

Номер слайду 4

Слово «інтерактивне» складається з двох слів «інтер» та «активне». Перша частина слова – «інтер» - це приросток (префікс). Він походить з латинського «inter-». Друга частина слова – «активне», також походить з латини – від слова «activus».

Номер слайду 5

у парах (2 учні) у мікрогрупах (3 – 4 учні) у малих групах (5 – 6 учнів) разом з учителем. Інтерактивне навчання: рухливе жваве енергійне. ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 6

Складання синонімічних рядів Словесне Захист малювання малюнків Інтерактивні форми роботи Фразеологічні Життєві хвилинки ситуації Вільне Дослідницька письмо діяльність Банник Марина Олександрівна *

Номер слайду 7

Спільні Акваріум Мозковий штурм проекти Інтерактивні Доміно вправи Метод Мікрофон Прес Ажурна пилка *

Номер слайду 8

До основних ознак технології належать: -стандартизація (єдина типова форма організації, проведення, здійснення чого-небудь); -уніфікація процессу (зведення чого-небудь до єдиної форми, системи, єдиних нормативів); -можливість його ефективного відтворення відповідно до заданих умов.

Номер слайду 9

1. Дати завдання учням для попередньої підготовки: прочитати, продумати, виконати самостійні підготовчі завдання; 2.Відібрати для уроку або заняття такі інтерактивні вправи, які дали б учням ключ для засвоєння теми; 3. При виконанні інтерактивних вправ дати учням час подумати над завданням; 4. На одному занятті можна використовувати одну (максимум дві) інтерактивну вправу; 5. Глибоко вивчити і продумати матеріал, зокрема додатковий; 6. Старанно спланувати, розробити заняття: визначити хронометраж, ролі учасників, підготувати запитання й можливі відповіді, виробити критерії оцінювання ефективності заняття; 7.Мотивувати учнів до вивчення шляхом добору найцікавіших для них випадків, проблем; 8.Оголошувати очікувані результати заняття та критерії оцінювання роботи учнів. Для ефективного застосування інтерактивного навчання педагог повинен старанно планувати свою роботу:

Номер слайду 10

Науково-методична діяльність

Номер слайду 11

Застосування комп'ютерних технологій Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу. Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів. Електронні посібники Розробки уроків з використанням комп'ютерних технологій Метод проектів

Номер слайду 12

Творчі вправи та завдання Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому. Творчі вправи та завдання Розробки уроків з використанням творчих вправ та завдань

Номер слайду 13

Застосування інноваційних підходів На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів. Розробки уроків із застосуванням інноваційних підходів Відеододаток

Номер слайду 14

Наскрізне виховання Наскрізне виховання з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у різних видів діяльності, зокрема і екскурсії. Але всім виступам передує велика підготовча робота. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час різних заходів. Учням класу дуже подобаються уроки, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні. Плани роботи Наскрізне виховання Робота з батьками

Номер слайду 15

Творча діяльність Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних.

Номер слайду 16

Дослідницька діяльність Без знання психологічних особливостей учнів, їх інтересів важко правильно побудувати навчально-виховний процес, знайти підхід до кожної дитини. Допомагає виявити ці особливості ряд тестів, інтерпретувавши результати яких, можна краще пізнати дитину, причини її поведінки. А значить побудувати навчально-виховний процес згідно принципів особистісно орієнтованого підходу. Ми всі різні!

Номер слайду 17

Основні правила в роботі Знай дитину! Вір у дитину! Люби дитину! Розумій дитину! Поважай дитину! *

Номер слайду 18

Творчість учителя – запорука успіхів учнів

Номер слайду 19

*

ppt
Додано
7 листопада
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку