Впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі НВК №5 Попова Світлана Володимирівнаstyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 2
«Без здоров’я і мудрість незавидна, і мистецтво бліде, і сила в’яне, і багатство без користі, і слово безсиле». Герофіл, давньогрецький анатом і хірург, основоположник александрійської медичної школи2
Номер слайду 3
Під ЗЗТ слід розуміти:
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Ключові компетентності, що сприяють здоров’ю:навички раціонального харчування; - навички рухової активності та загартування; - санітарно-гігієнічні навички; - навички організації режиму праці та відпочинку; - навички самоконтролю; - навички мотивації успіху та тренування волі; - навички управління стресами; - навички ефективного спілкування; - навички попередження конфліктів; - навички співчуття (емпатії); - навички поведінки в умовах тиску; - навички співробітництва; - навички самоусвідомлення та самооцінки; - визначення життєвих цілей і програм; - аналіз проблем прийняття рішень.
Номер слайду 6
ФАКТОРИперевантаженнягіподинамія дискомфортстресивтомасанітарно-фізіологічніПРИЧИНИнезадовільні умови навчаннянизька рухова активністьневідповідність методик і змісту навчання віковим та індивідуальним особливостям учнівнераціональна організація навчального процесу
Номер слайду 7
ФІЗИЧНА СКЛАДОВА
Номер слайду 8
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВАнавчання правил спілкуваннянавчання вмінню уникати конфліктних ситуаційнавчання гуманному ставленню до людей з фізичними вадами
Номер слайду 9
ПСИХІЧНА СКЛАДОВАстворення сприятливого психологічного клімату на уроці;дотримання позитивного мислення;демонстрація ненасильницьких засобів навчання;навчання вмінню керувати своїми емоціями, почуттями;навчання підтриманню в собі впевненості у своїх можливостях, задатків;здійснення самооцінки, самоконтролю;здатність аналізувати наслідки дій шкідливих звичок тощо; навчання вмінню відмовлятися від пропозицій, які шкідливі для здоров’я;навчання вмінню приймати самостійно рішення в різних ситуаціях;навчання підтримувати дружні стосунки з усіма учнями класу;музикотерапія;кольоротерапія.
Номер слайду 10
ДУХОВНА СКЛАДОВАнавчання доброзичливому ставленню до товаришів у класі, до учнів школи, до дорослих;навчання відповідальності за власні дії та вчинки;вироблення навичок самообслуговування;навчання висловлювати свої погляди щодо здорового способу життя;навчання здатності бачити й сприймати прекрасне в житті, природі, мистецтві, літературі;навчання вмінню розрізняти зло і добро, духовне і бездуховне, долати прояви зла в собі;навчання усвідомленню життєвих цінностей.
Номер слайду 11
ЗЗТ заснована на:
Номер слайду 12
РІЗНІ ПІДХОДИпроблемнийіндивідуальний
Номер слайду 13
Психологічні технологіїпсихогімнастикапрогулянки на природіарт-педагогікаказкотерапіякольоротерапіямузикотерапіяігрова терапіяемоційний комфортсімейне консультування. Рухова активність. Фізкультхвилинки, ранкова зарядкакорегуюча гімнастикадихальна гімнастикапальчикова гімнастиказаняття на тренажерахрухливі ігри на свіжому повітрі
Номер слайду 14
ІНШІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇФітотерапія. Ароматерапія. Фізіотерапія. Вправи для очей. Оздоровлення методами лазерної, електромагнітної, електроімпульсної стимуляції«Сенсорна кімната» - певним чином організоване середовище, в якому можна сконцентруватися на сприйнятті окремих почуттів. Заняття на свіжому повітріЦікаві перерви
Номер слайду 15
МІЦНОГО ВСІМ ЗДОРОВ’Я!!!!«Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – це найважливіша праця педагога . Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили.» В. О. Сухомлинський