. Епіграф уроку: „Працюючи від душі, ви зробите все і для близьких, і для себе, а якщо успіху не буде – працюйте ще!” Д.І. Менделєєв
Номер слайду 3
Цілі уроку:• повторити і закріпити знання учнів про арени, їхні властивості, методи одержання вуглеводнів та їх застосування, вміння складати рівняння реакцій, що характеризують хімічні властивості бензену та методи одержання вуглеводнів;• розвивати хімічну мову, логічне й екологічне мислення;• виховувати інтерес до вивчення хімії.
Номер слайду 4
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ— Прийом «Взаємоопитування» з теми «Вуглеводні»
РОБОТА В ГРУПАХ «Міні-практикум»2. Здійсніть перетворення:
Номер слайду 7
РОБОТА В ГРУПАХ «Міні-практикум» KMn. O4 HNO3 Cl2 Br2 CH4 C2 H4 C2 H2 C6 H6 б) записати рівняння можливих реакцій3. Записати рівняння можливих реакцій:
Номер слайду 8
РОБОТА В ГРУПАХ «Міні-практикум»б) записати рівняння можливих реакцій4. Розв»яжи задачі:1. Алкен масою 16,8 г приєднує 6,72 л хлору. Визначте молекулярну формулу алкену.2. Вивести молекулярну формулу вуглеводню, під час спалювання 2,24 л якого утворюється 4,48 л карбон(IV) оксиду, а густина сполуки дорівнює 1,1607 г/мл.
САМОСТІЙНА РОБОТАІндивідуальні завдання — дописати рівняння реакцій або здійснити перетворення. Варіант І Варіант ІІСкласти рівняння реакцій, що характеризують перетворення, і дати назви сполукам:
Номер слайду 11
ВРАЖЕННЯ ВІД УРОКУ?На занятті було цікавим…Найбільше сподобалось…У житті використаю…У професійній діяльності використаю…
Номер слайду 12
Домашнє завдання: Повторити §7-11 Щоб доєднати учнів. За посиланнямvseosvita.ua/go введіть код: smw366або. Перейдіть за посиланням:https://vseosvita.ua/test/start/smw366 Ви можете додати цей тест у Google Classroom додати. Відскануйте QR-кодза допомогою смартфона: