Літературне читання 3 клас. Вчитель Руденко Л. В. Галина Малик «Вуйко Йой і Лишиня. Довга казка про Кошеня, якому не подобалося жити вдома»
Номер слайду 2
Розчитування
Номер слайду 3
Я вмію чисто митися Не водою — язичком.І часто мені сниться Тарілка з молочком!Загадка. Кішка
Номер слайду 4
Гра «Віднови пісеньку»Наше кошеня живе у хатинці біля лісу і дуже любить мандрувати та співати. Під час однієї мандрівки воно погубило слова улюбленої пісеньки. Тож просить вас повернути слова на місце.— Кицю, кицю, де __________ ? Що ти їла, що ___________? — Я на _________ була, Там __________ пила, А що ______ — не скажу, Тільки ________ покажу. Слова для довідки: була, пила, річці, водичку, їла, хвостик.
Номер слайду 5
Кіски, кирпатий, мисочка, знайоме, молоко, подобалося, щоранку, літнього. Прочитайте слова з наголосом на першому складі. Прочитайте слова, що мають таке значення: — короткий, задертий догори ніс;— зменшувана форма слова «коса»;— протягом кожного ранку. Словникова робота
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
— Прочитайте, як кувала зозуля. — Кого побачило кошеня в лісі? — Що робили рибки? Яким вони були? — Коли кошеня захотіло повернутися додому? — Що зрозуміло кошеня?Вибіркове читання
Номер слайду 12
Підсумок уроку Поміркуй! Яка головна думка у двох цих історіях, що розказала письменниця Галина Малик?Дайте відповідь на запитання, вибравши ту букву, відповідь під якою вважаєте правильною. Чому Кошенятко вирішило мандрувати?а) воно посварилося з дівчинкою; б) воно захотіло знайти нових друзів;в) йому стало нудно. 2. Кошеня зустріло таких звіряток: а) Їжачка, Білочку, Зайчика; б) Вовчика, Лисичку, Зайчика. 3. Чому Кошеня забуло, що дуже зголодніло? а) воно зраділо, що нарешті вдома; б) зраділо, що побачило мисочку з молочком.