Презентація "Коник-стрибунець"

Про матеріал
Презентація до уроку літературного читання (3 клас). Леонід глібов “Коник-стрибунець”.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Літературне читання 3 клас. Вчитель Руденко Л. В. Леонід глібов “Коник-стрибунець”

Номер слайду 2

Розчитування

Номер слайду 3

Гра «Закінчи речення». — Невеликий, найчастіше віршований твір повчального змісту — це ... (байка). — У байках в образах тварин, рослин, різних предметів зображено ... (людей). — У більшості байок є ... (дві частини). — Що схвалює, а що засуджує автор байки, можна дізнатися з ... (повчального висновку). — Автора байки називають ... (байкарем).

Номер слайду 4

а) Прочитайте загадку, роз’єднуючи слова. Стрибаєпружинка — зеленавнеїспинка — зтравинастебелинку, згілкинастежинку. Загадки. Коник-стрибунець

Номер слайду 5

б) вправа на розвиток мовної здогадки. Прочитайте загадку, подумки вставляючи пропущені букви. У л_с_ гурт_м ми тр_д_м_сь невт_мн_: зв_д_м_ б_д_н_к з с_сн_в_х хв_їн_к. Мурахи

Номер слайду 6

Чи бачили ви цих комах? Чи спостерігали за їхньою поведінкою? Де живуть мурахи? Що ви знаєте про цих комах? Коник-стрибунець живе на луках. З місця на місце пересувається, перелітаючи і стрибаючи. Живиться дрібними комахами та рослинами. Коники утворюють характерні звуки, тручи крилами. Якщо до коників наблизитися, вони припиняють тріскотання, і знайти їх у траві майже неможливо.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

вдатний розкошувавспівучий розгулявся проворний співав веселий плаче. Якою частиною мови є слова першої колонки? А другої?Словникова робота. Розкошувàти — тут: жити безтурботно. Неборàк — бідолаха. Непереливки — важко, скрутно.

Номер слайду 10

Яким був Коник? Прочитайте його опис. Як він жив улітку? Як змінилася його поведінка? Прочитайте. З чим це пов’язано? 3. Прочитайте, що просив Коник Мурав’я. Що відповів йому Муравей? Як ви зрозуміли ці слова? Як, по-вашому, провів літо Муравей? 4. Перечитайте ще раз мовчки слова, що на дошці (зі словникової роботи). Подумайте, кого вони описують. 5. Які риси характеру Коника вони підкреслюють? (Байдужість, безтурботність, лінь.) Хто вам сподобався? А чию поведінку засуджуєте? 6. Знайдіть слова, в яких передано головну думку байки. Що автор засуджує в ній? Від яких рис характеру застерігає нас?Аналіз змісту байки з елементами вибіркового читання

Номер слайду 11

Робота над виразністю читання байки Знайдіть речення, в яких є звертання. Яким голосом їх треба читати? («Дядьку, он зима біліє!», «Порятуй, порадь, земляче...», «...а тепер танцюй, небоже...», «Опізнився, небораче...»). Чи однаковим тоном ви будете їх читати? (Перші два речення треба читати благальним, тремтячим голосом, а наступні — впевнено, повчальним тоном.) Прочитайте питальні речення. Якими мають бути темп і тон голосу? А як будете читати слова автора?

Номер слайду 12

Підсумок уроку Твір якого жанру читали? Хто його автор? Як ви гадаєте, кого мав на увазі байкар, розповідаючи про Коника і Мурав’я? Які недоліки людського характеру засуджені у байці, прочитаній сьогодні?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

pptx
Додано
18 грудня 2023
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку