Презентація "ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПРИНЦИПІВ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ, РАЦІОНАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ, ПОВНОЦІННОГО ВІДПОЧИНКУ"

Про матеріал
Формувати поняття про здоров’я та взаємозв’язок принципів особистої гігієни, адекватного харчування, рухової активності, повноцінного відпочинку; навчитися проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших; узагальнити і розширити уявлення про рухову активність, її види та її роль у впливі на фізичне, психологічне і соціальне здоров’я людини; виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПРИНЦИПІВ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ, РАЦІОНАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ, ПОВНОЦІННОГО ВІДПОЧИНКУ. Н. ШУТКО

Номер слайду 2

Як ви розумієте такі слова: «Наш організм створений на 120 років життя. Якщо ми живемо менше, то причиною є не недоліки організму, а те, як ми з ним поводимося»

Номер слайду 3

Здоров’я — найважливіша потреба людини, яка визначає її здатність до праці та забезпечує гармонійний розвиток особистості.

Номер слайду 4

Здоровий спосіб життя — це спосіб життя окремої людини, спрямований на профілактику хвороб і зміцнення здоров’я.

Номер слайду 5

«Чинники, що сприяють фізичному здоров’ю»Отже, «Стовпами», що підтримують наше фізичне здоров'я, є особиста гігієна, відпочинок, раціональне харчування і рухова активність.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

МОЗКОВИЙ ШТУРМ/ БРЕІНСТОРМІНГ Хід роботи Крок 1. Спочатку представте «Мозковий штурм» всьому класу. Крок 2. Дуже чітко представте тему або проблему. Крок 3. Дайте учням обмежений час для вирішення проблеми. Крок 4. Заохочуйте їх висловлювати будь-які ідеї, якими б дивними вони не здавалися, - аби тільки були пов'язані з даною проблемою. Крок 5. Записуйте їхні ідеї у тій послідовності, як вони їх висловлюють. Крок 6. Пізніше можна пропонувати учням проводити «Мозковий штурм» індивідуально або в парах. Застосовується: на всіх фазах уроку. Проводиться: з учнями індивідуально, у парах, у малих групах або цілим класом.

Номер слайду 8

Мозковий штурм. Завдання: Назвіть щонайменше 10 принципів (правил) здорового способу життя та запишіть їх на дошці.2. Проаналізуйте, які з них стосуються особистої гігієни, раціонального харчування, рухової активності та відпочинку.

Номер слайду 9

Пам’ятка «Здоровий спосіб життя»

Номер слайду 10

Ситуаційні завдання. У підручнику на сторінці 25 розгляньте фотоілюстрації та поясніть наслідки поведінки дітей у наведених ситуаціях.

Номер слайду 11

Поміркуйте!!!Як ви розумієте твердження відомого українського вченого-медика Миколи Амосова: «Для здоров'я однаково необхідні чотири умови: фізичні навантаження, обмеження в харчуванні, загартовування, час відпочинку й уміння відпочивати. І ще п’яте – щасливе життя! На жаль, без перших чотирьох воно здоров’я не забезпечує».

Номер слайду 12

Номер слайду 13

pptx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 9 клас, Презентації
Інкл
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
23 березня 2023
Переглядів
2024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку