Презентація- конспект за темою "Взаємне розміщення кіл"
містить повний конспект уроку, а також додаткові матеріали, що можна використовувати на різних етапах.
Мета: ввести поняття “дотична”; розглянути взаємне розміщення прямої і кола; з'ясувати властивості дотичної до кола; формувати навики побудови дотичної до кола та розв'язування практичних задач. Очікувані результати: учні повинні вміти будувати дотичну до кола; знати та застосовувати до розв'язування задач властивості дотичної. Обладнання: пристрій МІМІО, проектор, комп’ютер з відповідним програмним забезпеченням.
Технічна схема ткацького станка Схема станка для нарізання паперу http://youtu.be/ntiC4Z6SjQo Майстер клас “Вчимося прясти” Відвідати фото репортаж з цирку http://youtu.be/1xMrtDWLf9Q Майстер клас “Гончарне мистецтво” Майстер клас від циркачів http://youtu.be/WOibqtv8-dA Полічіть кола на схемах. Скільки кіл з однаковими радіусами? Актуалізація опорних знань
Кола з центром О і О1 перетинаються в точках А і В. Доведіть: АВ ┴ ОО1. O O1 А В Доведення: Доведення: Розглянемо ∆ АОК та ∆ ВОК,оскільки ОА=ОВ, <ОАК = < ОВК, (Розглянемо ∆ АОО1 та ∆ ВОО1, ОА=ОВ, О1А=О1В, ОО1-спільна, тоді за третьою ознакою рівності трикутників ∆ АОО1=∆ ВОО1, отже <АОО1 = < ВОО1.) За другою ознакою рівності трикутників ∆ АОК =∆ ВОК, отже АК=КВ. ОК- медіана рівнобедреного трикутника, бісектриса і висота, АВ┴ОО1. Третя група
Як використати розмальовку: мозаїчне коло Якщо ви користуєтеся графічним редактором, наприклад adobe Photoshop , тоді за допомогою заливки зможете легко, розмалювати картинку. Контури для розмалюваня ідеально підходять, щоб провести час за розфарбовуванням на комп'ютері. Розмальовку можна роздрукувати на принтері, а потім розфарбувати . Завдання: Полічіть кількість кіл. Як розміщені кола відносно один одного? Розмальовка