Презентація "Як ми бачимо". 6 клас

Про матеріал
Презентація до уроку на тему: " Як ми бачимо" ( підручник Пізнаємо природу/Тетяна Гільберг та ін.).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як ми бачимо. Найкраща помилка - та, якої припускаються у навчанні. Григорій Сковорода, український поет, педагог

Номер слайду 2

Дайте відповідь «так» чи «ні».1. Завдяки відбиванню світла від предметів, на які воно падає, ми можемо їх бачити.2. Сонячне світло містить у собі сім кольорів. 3. Різні тіла і предмети по-різному відбивають світло.4. Всі предмети однаково відбивають світло5. Ми можемо бачити предмет об’ємним за рахунок розсіювання ним світла.6. Під час переходу з одного прозорого середовища в інше світлові промені заломлюються.7. Все світло, яке потрапляє на чорний аркуш відбивається від нього. 8. За рахунок заломлення сонячне світло розкладається у скляній піраміді на сім кольорів.9. Тіла, виготовлені з речовини, яка не відбиває світло, а поглинає його здаватимуться білими. 10.  Високо в горах, де багато снігу, непотрібно одягати сонцезахисні окуляри.

Номер слайду 3

Як ви вважаєте?Чому ми бачимо навколишні предмети?Як поводиться світло, коли переходить з повітря у воду?Чому на поверхні води ти можеш бачити своє відображення?На які кольори розкладається сонячне світло?

Номер слайду 4

Як наблизити далеке. Яка деталь є спільною для всіх цих приладів?

Номер слайду 5

Лінза - це прозоре тіло сферичної форми, яке здатне заломлювати світлові промені. Промені світла, які падають на лінзу, заломлюються під час переходу з повітря у скло і далі прямують в іншому напрямку, що залежить від форми лінзи. Якщо після заломлення промені збираються в одній точці, така лінза має назву збиральна. Якщо після лінзи промені розходяться, то це розсіювальна лінза . А. Збиральна лінза. Б. Розсіювальна лінза

Номер слайду 6

збиральна лінза може давати збільшене і зменшене зображення. Розсіювальна - тільки зменшене. Таку властивість лінз використовують у різних приладах {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Лінза. Зображення. Де використовують. Збиральна. Збільшене. Проекційна техніка, лупа, окуляри. Зменшене. Фотоапарат. Розсіювальна. Зменшене. Окуляри. Коли на збиральну лінзу падає сонячне проміння, вона збирає не тільки світло, але й тепло. Тобто якщо спрямувати таку лінзу на суху траву, то можна її запалити. Пам’ятайте! Завжди будьте обережні під час поводження з вогнем!

Номер слайду 7

Цікаво. Першим фотоапаратом вважають камеру-обскуру (з латинської - «камера темна»). Це світлонепроникна коробка з невеликим отвором у стінці та екраном (матове скло або калька) на протилежній стороні. Згадував про цю камеру ще Арістотель близько 350 року до н.е. Перший точний опис знайдено у працях Леонардо да Вінчі.

Номер слайду 8

Як «працює» наше око. Рогівка - прозора рогова оболонка, що діє як збиральна лінза й забезпечує 75 % здатності ока заломлювати світло. Кришталик - збиральна лінза, яка завдяки прикріпленим до неї м’язам може змінювати свою кривизну. Райдужка (райдужна оболонка) має в різних людей різне забарвлення. Зіниця - круглий отвір, який звужується в разі збільшення освітленості й розширюється в разі її ослаблення. Сітківка - світлочутлива поверхня очного дна.

Номер слайду 9

Відбиті від предмета світлові промені потрапляють на рогівку і кришталик, тобто лінзу нашого ока, заломлюються. Далі ці промені збираються на сітківці, де за допомогою чутливих рецепторів перетворюються на електричні імпульси. Ці імпульси зоровим нервом передаються в наш мозок, де і формується зображення.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Коротко про головне. Основною частиною оптичних приладів є лінза. Лінза - це прозоре тіло, яке здатне заломлювати промені. Лінза в різних пристроях може збільшувати чи зменшувати зображення. Людське око також є оптичним приладом, у якому зображення формується за допомогою лінз (кришталик, рогівка).

Номер слайду 13

Перевіряємо себе1. Яку роль відіграють лінзи в оптичних приладах?2. Як можна зробити лінзу в домашніх умовах?3. На який оптичний прилад схоже за принципом роботи людське око, окрім фотоапарата?4. Як поліпшити зображення предмета, що сприймає наше око?5. Оціни свою роботу на уроці, закінчи речення. Сьогодні на уроці я отримав/-ла...; Я навчився/-лась ...; Я не зміг/не змогла.; Мене здивувало ... .

Номер слайду 14

Виконайте завдання за QR-кодом

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Вивчити параграф 16 Домашній експеримент «Робимо модель ока». Вам знадобиться: скляна прозора ваза у формі кулі, лампочка з тримачем,аркуш паперу, чорного з обох сторін, аркуш білого паперу, ножиці, вода, темнакімната. Порядок виконання роботи:1. Наповніть вазу водою. Притуліть до вази з водою чорний картон.2. Навпроти центру вази зробіть маленький отвір у чорному картоні. З іншогобоку вази поставте білий картон.3. Закріпіть лампочку на краю стола на рівні отвору в картонці й увімкніть її.4. Вимкніть світло в кімнаті.5. Запишіть, що ви спостерігали. Проведіть аналогію між предметами дослідута будовою ока.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Момонт Тетяна Іванівна
    Дякую за вашу роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
22 жовтня 2023
Переглядів
1042
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку