Використання платформ Платформа Google Classroom (https://classroom.google. com) —, дозволяє організувати онлайн-навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію. Zoom (zoom.us/download) сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Електронна пошта —забезпечує передавання повідомлень як у формі звичайних текстів, так і в інших формах (графічній, звуковій, відео) у відкритому чи зашифрованому вигляді. УViber дозволяють створювати закриті групи. Досвід роботи
Робота з батьками. Важливо розуміти, що більшість батьків не мають досвіду дистанційного навчання та самоорганізації такого рівня. Необхідно підтримувати їх і налаштувати на те, що треба організувати саме самостійне навчання дитини, а не зробити завдання за неї. Впевненість педагога, чіткі поради та інструкції, доброзичливість і терпіння – запорука того, що батьки співпрацюватимуть з нами. Досвід роботи
Використана література. Сайт МОНУ https://mon.gov.ua./https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvatydystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/ 35https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-dodystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlyavchyteliv/ https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-udystantsijnijnomu-navchanni/ https://classroom.google. Comzoom.us/download. Дистанційне навчання в умовах карантину Ed. Proedpro.ua. Організація дистанційної роботи під час карантину naurok.com.ua. Досвід роботи