Презентація “Як організувати дистанційне навчання:досвід роботи”

Про матеріал
Що таке дистанційне навчання.Синхронний режим.Асинхронний режим.Використання платформ Методи викладання мови та літератури.Робота з батьками.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ковтуненко Людмила Вікторівна. Вчитель української мови та літератури. КЗ “Садовський ліцей” Лозівської міської ради Харківської області

Номер слайду 2

Засідання РМО учителів української мови і літератури:

Номер слайду 3

Епіграф. Що таке дистанційне навчання. Режими навчання. Технології навчання. Платформи. Методи викладання. Робота з батьками. Використана література. План виступу

Номер слайду 4

Знання - настільки дорогоцінна річ, що їх варто здобувати з будь-якого джерела.  Абу-ль-Фарадж

Номер слайду 5

Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю вчителів та учнів на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережі. Що таке дистанційне навчання

Номер слайду 6

Досвід роботи

Номер слайду 7

Досвід роботи. Використовую технології:мультимедійні презентації, електронні довідники, підручники, окремі типи файлів (зображення, відео-, аудіо-, анімації), конструктори уроків, посилання на цікаві сайти вчителів, веб-сайти. Досвід роботи

Номер слайду 8

Використання платформ Платформа Google Classroom (https://classroom.google. com) —, дозволяє організувати онлайн-навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію. Zoom (zoom.us/download) сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Електронна пошта —забезпечує передавання повідомлень як у формі звичайних текстів, так і в інших формах (графічній, звуковій, відео) у відкритому чи зашифрованому вигляді. УViber дозволяють створювати закриті групи. Досвід роботи

Номер слайду 9

Платформи. Досвід роботи

Номер слайду 10

Методи викладання мови та літератури. Досвід роботипрактичніпроблемнісловесніМотиваційніконтроль. Самоконтроль. Дослідницькіпошукові

Номер слайду 11

Робота з батьками. Важливо розуміти, що більшість батьків не мають досвіду дистанційного навчання та самоорганізації такого рівня. Необхідно підтримувати їх і налаштувати на те, що треба організувати саме самостійне навчання дитини, а не зробити завдання за неї. Впевненість педагога, чіткі поради та інструкції, доброзичливість і терпіння – запорука того, що батьки співпрацюватимуть з нами. Досвід роботи

Номер слайду 12

Досвід роботи. Не можна людині дати знання, можна їй тільки допомогти відкрити ці знання.  Г. Галілей

Номер слайду 13

Використана література. Сайт МОНУ https://mon.gov.ua./https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvatydystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/ 35https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-dodystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlyavchyteliv/ https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-udystantsijnijnomu-navchanni/ https://classroom.google. Comzoom.us/download. Дистанційне навчання в умовах карантину Ed. Proedpro.ua. Організація дистанційної роботи під час карантину naurok.com.ua. Досвід роботи

Номер слайду 14

Дякую за увагу

pptx
Додано
31 березня 2023
Переглядів
439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку