Номер слайду 13
ЕСЕ – ЖАНР ТВОРУ-РОЗДУМУ/як писати есе/Критерії оцінювання есе. Зміст Бали. Мовне оформлення (помилки)Бали. Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учніворфографічні, пунктуаційні лексичні, граматичні, стилістичніУчень (учениця) самостійно будує послідовний, повний текст, ураховує комунікативне завдання, чітко формулює тезу; певним чином аргументує різні погляди на проблему, наводить 2 доречні й переконливі аргументи, приклади; неординарна побудова твору, багатство словника, граматична правильність, дотримання стильової єдності й виразності тексту, але за 1 критерієм допущено помилку; висновок відповідає запропонованій темі й випливає зі сформульованої тези, аргументів і прикладів. 1013 10 Учень (учениця) самостійно будує послідовний, повний текст, ураховує комунікативне завдання; вправно формулює тезу; аргументовано, чітко висловлює власну думку, зіставляє її з думками інших, уміє пов’язати обговорюваний предмет із власним життєвим досвідом, наводить 2 доречні й переконливі аргументи для обґрунтування тієї чи іншої позиції з огляду на необхідність розв’язувати певні життєві проблеми; приклади конкретизовані; багатство словника, точність слововживання, стилістична єдність, граматична різноманітність; висновок відповідає запропонованій темі й випливає зі сформульованої тези, аргументів і прикладів. 111 (негруба)2 11 Учень (учениця) самостійно створює яскраве, оригінальне за думкою та оформленням висловлення відповідно до мовленнєвої ситуації; повно, вичерпно висвітлює тему; вправно формулює тезу; аналізує різні погляди на той самий предмет, наводить 2 доречні аргументи, використовує набуту з різних джерел інформацію для розв’язання певних життєвих проблем; приклади переконливі, конкретизовані; цілісний, послідовний і несуперечливий розвиток думки (логічність і послідовність викладу); висновок відповідає запропонованій темі й органічно випливає зі сформульованої тези, аргументів і прикладів; робота відзначається багатством слововживання та художньою цінністю. 12 1 12r