ЄДИНИЙ ШЛЯХ, ЯКИЙ ВЕДЕ ДО ЗНАНЬ – ЦЕ ДІЯЛЬНІСТЬ Бернард Шоу
Номер слайду 2
МАЙСТЕР-КЛАСЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМАПРОПАГАНДИ, ПОШИРЕННЯІ ВПРОВАДЖЕННЯІННОВАЦІЙНОГО ТА ВИРОБНИЧОГОДОСВІДУ
Номер слайду 3
МАЙСТЕР-КЛАСце разова форма роботи, що поєднує невеликі групи педагогів і педагог-майстер представляє власну систему роботи. Майстер-класи похожі на курси підвищення кваліфікації для тих, хто вже відбувся як фахівець, але хотів би довідатися більше. Майстер-клас – це семінар, під час якого провідний спеціаліст розповідає, а також і показує як застосовувати на практиці нову технологію чи метод.
Номер слайду 4
Я ЗНАЮ, ЯК ЦЕ РОБИТИ. Я НАВЧУ ВАС ПРИНЦИП МАЙСТЕР-КЛАСУ
Номер слайду 5
МАЙСТЕР-КЛАС це двосторонній процес, і відносини “ викладач – слухач ” є абсолютно необхідними. Безперервний контакт, практично індивідуальний підхід до кожного слухача – ось те, що відрізняє майстер-класи від всіх інших форм і методів навчання. Успішне засвоєння теми майстер-класу відбувається на основі продуктивної діяльності всіх учасників.
Номер слайду 6
СТРУКТУРА МАЙСТЕР-КЛАСУМОТИВАЦІЯЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬРЕФЛЕКСІЯ
Номер слайду 7
ФОРМИ РОБОТИ МАЙСТЕР-КЛАСУ - ЛЕКЦІЯ; - ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ; - ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ (ЛЕКЦІЙНО-ПРАКТИЧНЕ).
Номер слайду 8
ЗАВДАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСУПЕРЕДАЧА МАЙСТРОМ СВОГО ДОСВІДУ ШЛЯХОМ ПРЯМОГО І КОМЕНТОВАНОГО ПОКАЗУ ПОСЛІДОВНОСТІ ДІЙ. МЕТОДІВ, ПРИЙОМІВ І ФОРМ ДІЯЛЬНОСТІ;СПІЛЬНЕ ВІДПРАЦЮВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ МАЙСТРА І ПРИЙОМІВ ВИРІШЕННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ В ПРОГРАМІ МАЙСТЕР-КЛАСУ ПРОБЛЕМИ;РЕФЛЕКСІЯ ВЛАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ УЧАСНИКАМИ МАЙСТЕР-КЛАСУ;НАДАННЯ ДОПОМОГИ СЛУХАЧАМ У ВИЗНАЧЕННІ ЗАВДАНЬ САМОРОЗВИТКУ І ФОРМУВАННІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ САМООСВІТИ ТА САМОВДОСКОНАЛЕННЯ.
Номер слайду 9
АЛГОРИТМ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ МАЙСТЕР-КЛАСУ ПІДГОТОВЧИЙМАЙСЕР-КЛАСРЕФЛЕКСІЯ І АНАЛІЗ