Презентація з алгебри 7 класу на тему "Застосування формул скороченого множення"

Про матеріал
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Формули скороченого множення»; Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-подорож «Формули скороченого множення» 7 клас

Номер слайду 2

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯа) х4-16=(х2-4)(х2+4) б) у8-1=(у4-1)(у4+1) в) (m2-2m)2-1=( m2-2m-1)( m2-2m+1)г) 16-(m2+4m)2=(4+ m2+4m)(4- m2+4m)д) х2-18ху+81у2-z2= (х2-18ху+81у2)-z2=(х-9у)2-z2=( х-9у+z)( х-9у-z)е) x3-x=0 x(x2-1)=0 x(x-1)(x+1)=0 x=0 x-1=0 x=1 x+1=1 x=-1

Номер слайду 3

Ніщо не зрівняти з науками точними,Тут приклади, вирази,формули скорочення. Стаєм розумнішими,Стаємо логічними,Стаєм компетентними,І математичними.

Номер слайду 4

Зупинка №1 ТЕОРЕТИЧНАr

Номер слайду 5

1. (a+b)2 =ЗГАДАЄМО ФОРМУЛИ2. (a-b)2 =3. a2 - b2 =4. a3 + b3 =5. a3 - b3 =a2 + 2ab + b2a2 - 2ab + b2(a + b)(a - b)(a + b)(a2 - ab +b2)(a - b)(a2 + ab +b2)

Номер слайду 6

Зупинка №2 ОБЧИСЛЮВАЛЬНАr

Номер слайду 7

ЗНАЙДИ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ1) (2a - p³)² А) a4 – 16a²p5 + 64p10 Б) 4a² - 4ap3 + p6 5) (3у + 8p²)²В) a² + 2ap² + p44) (5 + 2a²)² Г) 9у² - 48уp² + 64p43) (a – p²)²Д) 25 + 10a² + 4a42) (a² - 8p5)²6) 64 – а3 7) х2 – 16 Ж) (х - 4)(х + 4) Є) (4 - а)(16 + 4а + а2) 8) 8a3 + у3 Е) (2а + у )(4а2 – 2ау + у2) 1) (2a - p³)²

Номер слайду 8

Математичне лото

Номер слайду 9

Картка 1 Розкласти многочлен на множники: 8b2 –8 Картка 2 Розкласти многочлен на множники 9x2 – 27x. Картка 3 Перетворити вираз у многочлен: (x –5)2 Картка 4 Перетворити вираз у многочлен –5a (a4 – 6a2 + 3)Картка 5 Розкласти многочлен на множники: a2 – 64 Картка 6 Розкласти многочлен на множники p8 – a10

Номер слайду 10

Математика – це мова, на якій розмовляють всі інші науки. Софія Ковалевська

Номер слайду 11

Зупинка №3 ПОМИЛКОВАr

Номер слайду 12

Зайди помилку(а + 9)2 = а2 +2. (а - 8)2 = а2 – 16а 625 = (m - 25)(m + 25)4. (х - 12)(х + 12) = х2 – 5. а2 – 49 = (а - 7)18а9а+ 81– 64-+3.m2+121442(а + 7)

Номер слайду 13

ПРАКТИЧНАЗупинка №4r

Номер слайду 14

Практичне застосування формул скороченого множення. Тато вирішив переклеїти шпалери в дитячій кімнаті. Стіна з вікном має форму квадрата зі стороною 3,2м, вікно також має форму квадрата зі стороною 1,3м. Чи вистачить татові шпалер для поклейки цієї стіни, якщо він купив 2 рулони розміром 10м х 0,53м?

Номер слайду 15

ФОРМУЛИ СКОРОЧЕНОГО МНОЖЕННЯ ДАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ РАЦІОНАЛЬНО, БЕЗ ЗАТРАТ ЧАСУ ОБЧИСЛЮВАТИ ЗНАЧЕННЯ ЧИСЛОВИХ ВИРАЗІВ 1) Обчислювати квадрати многозначних чисел, не використовуючи множення у стовпчик712 = (70 + 1)2 = 702 + 2 · 70 · 1 + 12 = 4900 + 140 + 1 = 50412) Обчислювати різницю квадратів многозначних чисел або десяткових дробів, не використовуючи множення у стовпчик562 – 262 = (56 – 26) · (56 +26) = 30 · 82 = 2460

Номер слайду 16

3) Обчислювати добуток многозначних чисел абодесяткових дробів, не використовуючи множення у стовпчик 79 · 81 = (80 – 1) · (80 + 1) = 802 – 12 = 6400 – 1 = 6399 Якщо один з множників ділиться на 13, то й весь добуток кратний 13.4) Доведемо, що 432– 172 ділиться на 13.432– 172  = (43 – 17)· (43 + 17) = 26 · 60 = 13 · 2 · 60 .

Номер слайду 17

Зупинка №5 ТЕСТОВА

Номер слайду 18

Домашнє завдання. Повторити § 2, п. 14-19№716, №722,№728

Номер слайду 19

Подорож завершилася. До нових зустрічей!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Іменинник Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Андрейченко Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
8739
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку