Затвержено:
Розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами
Програма факультативного курсу для учнів 9 класу
9-в клас
(17 год. 1 семестр -0 год, 0 год на тиждень
2 семестр-17 год, 1 год на тиждень )
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Навчальні досягнення учнів |
|
1 |
Повторення й узагальнення навчального матеріалу за курс 8 класу |
|
|
Учень (учениця):
пояснює зміст предикатів , що такс розв’язати задачу з параметром, записати відповідь до за дачі з параметром; алгоритми розв’язування лінійних і квадрат них рівнянь з параметрами, системи двох лінійних рівнянь. |
2 |
Алгоритми розв’язування лінійних нерівностей з параметрами |
|
|
Учень (учениця): • пояснює відповідні алгоритми і застосовує їх до розв’язування лінійних нерівностей з одним і декількома параметрами. |
3 |
Алгоритми розв’язування лінійних нерівностей з параметрами |
|
|
|
4 |
Алгоритми розв’язування лінійних нерівностей з параметрами |
|
|
|
5 |
Квадратні нерівності з параметрами |
|
|
Учень (учениця): • пояснює відповідні алгоритми і застосовує їх для розв’язування нерівностей другого степеня з одним і декількома параметрами. |
6 |
Квадратні нерівності з параметрами |
|
|
|
7 |
Розв’язування дробово- лінійних нерівностей з параметрами |
|
|
Учень (учениця): • розв’язує нерівності відповідного виду. |
8 |
Розв’язування дробово- лінійних нерівностей з параметрами |
|
|
|
9 |
Розв’язування складніших нерівностей з параметрами |
|
|
Учень (учениця): • моделює та здійснює розв’язування нерівностей з параметрами. |
10 |
Розв’язування складніших нерівностей з параметрами |
|
|
|
11 |
Розв’язування рівнянь з параметрами, що зводяться до квадратних |
|
|
Учень (учениця): • пояснює відповідний алгоритм і застосовує його для розв’язування рівнянь з параметрами, що зводяться до квадратних. |
12 |
Розв’язування рівнянь з параметрами, що зводяться до квадратних |
|
|
|
13 |
Прямі, кола і квадратична функція на координатній площині |
|
|
Учень (учениця):
моделює та здійснює розв’язування відповідних задач. |
14 |
Прямі, кола і квадратична функція на координатній площині |
|
|
|
15 |
Розміщення коренів квадратного тричлена відносно числа |
|
|
Учень (учениця):
моделює та здійснює розв’язування відповідних задач. |
16 |
Розміщення коренів квадратного тричлена відносно числа |
|
|
|
17 |
Річна контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель Нечепельський Валентин Федорович
Погоджено січня 2021 року
Заступник директора з навчально-виховної роботи Чуманська С.О.