Програма факультативного курсу для учнів 9 класу "Розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами "

Про матеріал
Програма факультативного курсу для учнів 9 класу 16 годин на рік . "Розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами " .Планування на 2 семестр.
Перегляд файлу

 

Затвержено:

 

 

Розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами

 

Програма факультативного курсу для учнів 9 класу

9-в клас

 (17 год.   1  семестр -0 год,   0 год на тиждень

2 семестр-17 год, 1 год на тиждень )

 

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Корекційна дата

Навчальні досягнення учнів

1

Повторення й узагальнення навчального матеріалу за курс 8 класу

 

 

Учень (учениця):

  • формулює основні властивості функції;

пояснює зміст предикатів , що такс розв’язати задачу з параме­тром, записати відповідь до за дачі з параметром; алгоритми розв’язування лінійних і квадрат них рівнянь з параметрами, системи двох лінійних рівнянь.

2

Алгоритми розв’язування лінійних нерівностей з пара­метрами

 

 

Учень (учениця):

• пояснює відповідні алгоритми і застосовує їх до розв’язування лінійних нерівностей з одним і декількома параметрами.

3

Алгоритми розв’язування лінійних нерівностей з пара­метрами

 

 

4

Алгоритми розв’язування лінійних нерівностей з пара­метрами

 

 

5

Квадратні нерівності з параме­трами

 

 

Учень (учениця):

• пояснює відповідні алгоритми і застосовує їх для розв’язування нерівностей другого степеня з од­ним і декількома параметрами.

6

Квадратні нерівності з параме­трами

 

 

7

Розв’язування дробово- лінійних нерівностей з пара­метрами

 

 

Учень (учениця):

• розв’язує нерівності відповідного виду.

8

Розв’язування дробово- лінійних нерівностей з пара­метрами

 

 

9

Розв’язування складніших нерівностей з параметрами

 

 

Учень (учениця):

• моделює та здійснює розв’язування нерівностей з пара­метрами.

10

Розв’язування складніших нерівностей з параметрами

 

 

11

Розв’язування рівнянь з пара­метрами, що зводяться до квадратних

 

 

Учень (учениця):

• пояснює відповідний алго­ритм і застосовує його для розв’язування рівнянь з параме­трами, що зводяться до квадрат­них.

12

Розв’язування рівнянь з пара­метрами, що зводяться до квадратних

 

 

13

Прямі, кола і квадратична функція на координатній пло­щині

 

 

Учень (учениця):

  • пояснює геометричний зміст за­дачі;

моделює та здійснює розв’язу­вання відповідних задач.

14

Прямі, кола і квадратична функція на координатній пло­щині

 

 

15

Розміщення коренів квадрат­ного тричлена відносно числа

 

 

Учень (учениця):

  • пояснює геометричний зміст за­дачі;

моделює та здійснює розв’язу­вання відповідних задач.

16

Розміщення коренів квадрат­ного тричлена відносно числа

 

 

17

Річна контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель    Нечепельський Валентин Федорович

 

Погоджено      січня  2021 року

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи    Чуманська С.О.

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку