Урок "Многочлени. Додавання і віднімання многочленів"

Про матеріал
Тип уроку: Урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок. Мета: Узагальнити знання та формувати навички розв’язування многочленів, використовуючи основні властивості одночленів, застосовувати отримані вміння для обчислювання значень многочленів і розв'язування рівнянь; розвивати позитивні риси особистості, бажання пізнавати нове, прививати інтерес до математики; виховувати почуття відповідальності, вміння швидко і правильно приймати відповідні рішення, старанність у навчанні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Многочлени. Додавання і віднімання многочленів. Урок алгебри в 7-Б класіВчитель Савченко О. Я.

Номер слайду 2

Епіграф уроку. Пусть кто-нибудь попробует вычеркнуть из математики многочлены, и он увидит, что без них далеко не уедешь. М. В. Ломоносов(1711-1765) – русский ученый

Номер слайду 3

Тема: Многочлени. Додавання і віднімання многочленів. Мета: Узагальнити знання та формувати навички розв’язування многочленів, використовуючи основні властивості одночленів, застосовувати отримані вміння для обчислювання значень многочленів і розв'язування рівнянь; розвивати позитивні риси особистості, бажання пізнавати нове, прививати інтерес до математики; виховувати почуття відповідальності, вміння швидко і правильно приймати відповідні рішення, старанність у навчанні.

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання1. Що називається многочленом?

Номер слайду 5

2. Який многочлен називається многочленом стандартного виду ?

Номер слайду 6

3. Що називається степенем многочлена ?

Номер слайду 7

Перевірка домашнього завдання1. Подайте в стандартному вигляді многочлен і визначте степінь отриманого многочлена:а) 7x – 15xy – 8xy == 7х – 23ху. Многочлен другого степеня

Номер слайду 8

б) 2a · a2 · 3b + 5ca – 4b = = 2a3b + 5ca – 4b ;Многочлен четвертого степеня

Номер слайду 9

в) 3aab – 5a2b2b2 – 6ab ·2a + 5ab · 0,4ab3 = = 3a2b – 5a2b4 – 12a2b + 2a2b4 = = – 9a2b –3a2b4 Многочлен шостого степеня

Номер слайду 10

Актуалізація опорних знань. Сформулюйте правило розкриття дужок, перед якими стоїть знак “ + ”. Сформулюйте правило розкриття дужок, перед якими стоїть знак “ – “.

Номер слайду 11

3. Як знайти суму многочленів? 7x2 – 4x + 9 і –3x2 + 5x – 7 (7x2 – 4x + 9 ) + (–3x2 + 5x – 7) = 7x2 – 4x + 9 –3x2 + 5x – 7 = 4x2 + x + 2

Номер слайду 12

4. Як знайти різницю многочленів?5x2 – 8x + 7 i 2x2 – 6x – 5(5x2 – 8x + 7 ) – (2x2 – 6x – 5)=5x2 – 8x + 7 - 2x2 + 6x + 5 = 3x2 – 2x + 12

Номер слайду 13

Самостійна робота:1 варіант1) 3x3 – x2 – 6x 2) -9x2y2 – 8x2y2. 1) -2x2 – 4x - 6 2) 4x2 – 6x - 82 варіант1) -7x3 + 2x2 + x 2) -3x3y – 17xy2. 1) -9x2 – 9x + 9 2) 11x2 + 7x - 5

Номер слайду 14

Підсумок уроку. Чи правильна рівність? Якщо ні, знайдіть та виправте помилку. 1) (–5х2 + 2ху – 4) + (4х2 – 6ху) = = –5х2 + 2ху – 4 – 4х2 – 6ху;2) (–5а2 + 1) – (8а2 + 4аb) = –5а2 – - 1 + 8а2 – 4аb.

Номер слайду 15

Повт. п. 8, № 226, 230 розв’язати. Підготуватися до контрольної роботи. Домашнє завдання:

pptx
Додано
12 лютого 2021
Переглядів
750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку