Презентація з біології "Органи й фізіологічні системи"

Про матеріал

Презентація "Органи й фізіологічні системи" розроблена для учнів 8 класу за підручником Задорожного К.М. Містить ілюстрації всіх систем органів людини, таблицю "Регуляція функцій організму".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Органи й фізіологічні системи. Ст. 10 підручника §3

Номер слайду 2

Фізіологічні системи 1. Травна система. Ротова порожнина, зуби, глотка, стравохід, шлунок, підшлункова залоза, печінка, кишечник.

Номер слайду 3

Дихальна система

Номер слайду 4

Кровоносна система. Серце, артерії, вени, капіляри.

Номер слайду 5

Видільна система

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Нервова система. Нерви, нервові вузли,спиннийта головниймозок

Номер слайду 8

Будова нейрона Тело (70% жиры, 30% белки)

Номер слайду 9

Рефлекторна дуга – об'єднання нейронів для проведення сигналів. Рецептор Чутливий нейрон Спинний мозок. Вставний нейрон Руховий нейрон. Робочий орган

Номер слайду 10

Ендокринна система. Виділяє гормони в кров, лімфу, які впливають на роботу органів.

Номер слайду 11

Сенсорні системи

Номер слайду 12

Репродуктивна система

Номер слайду 13

Імунна система

Номер слайду 14

Регуляція функцій організму{D7 AC3 CCA-C797-4891-BE02-D94 E43425 B78}Характерис-тика Нервова регуляція. Гуморальнарегуляція. Имунна регуляція. Як здійснюється. За допомогою нервових імпульсів. За допомогою гормонів. За допомогою високомобільних клітин і спеціальних білків. Що лежить в основі регуляцій. Рефлекторна дуга,електричний сігнал. Рідки середовища організму – лімфа, кров. Хімічна природа. Взаємодія спец. білків і молекул з чужерідними речовинами, які потрапили в організм. Значення Зв’язок організму з зовнішнім середовищем. Пристосування людини до умов середовища. Координація фиізіологічних і біохімічних процесів через рідкі середовища организму. Розпізнає, знежкоджує чужерідні частинки.

Номер слайду 15

Регуляция функций организма{D7 AC3 CCA-C797-4891-BE02-D94 E43425 B78}Характерис-тика Нервная регуляция. Гуморальная регуляция. Иммунная регуляция. Как осуществляет-ся. С помощью нервных импульсов. С помощью гормонов. С помощью высокомобильных клеток и специальных белков. Что лежит в основе регуляций. Рефлекторная дуга,электрический сигнал. Жидкие среды организма – лимфа, кровь, тканевая жидкость. Химическая природа. Взаимодействие спец. белков и молекул с чужеродными веществами, попавшими в организм. Значение Связь организма с внешней средой. Приспособление человек к условиям среды. Координация физиологических и биохимических процессов через жидкие среды организма. Распознает, устраняет чужеродные частицы.

Номер слайду 16

Домашнє завдання § 3, записи у зошиті вивчити.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
6569
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку