Презентація з досвіду роботи " Компенсаторні заняття з хімії 7 клас"

Про матеріал
Формування предметних компетентностей повинно здійснюється системно. Тиждень компенсаторних занять для здобувачів освіти важливий тим, що діти самоорганізовуються і здатні працювати над надолуженням освітніх втрат та над виконанням творчих досліджень в межах роботи наукового товариства з хімії у навчальному закладі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Компенсаторні заняття з хімії7 кл Вчитель Пантелей Г. Г.

Номер слайду 2

Техніка психологічного розвантаження «Цілюща сила обіймів» Обійми — ліки від стресу: вони зменшують рівень кортизолу (гормону стресу), який викликає напружений стан. Якщо близька вам людина страждає від стресу — просто обійміть її. Обійми — це добра справа. Теплі, щирі обійми можуть повністю змінити чийсь день.Іноді у житті нам потрібно просто обійняти іншу людину: ніяких слів і порад, просто обійняти, щоб вона змігла відчути турботу та любов.

Номер слайду 3

Порахуємо уявлені кольори

Номер слайду 4

Номер слайду 5

-На що схожий мозок людини?Вправа « Міркуємо»-Назвати 5 асоціацій….-Назвати 4 продукти харчування, які живлять мозок….--Назвати 3 хімічні речовини, важливі для активної роботи мозку…-Назвати 2 хімічних елемента ,що утворюють вуглекислий газ під час видиху…-Назвати 1 хімічний елемент, що входить до складу повітря…. Вправа « Повітряна кулька»1. Обери колір кульки2. Вдихни якомога більше повітря3. На повільному видиху дай назву 5 хімічних елементів, що запам»ятались

Номер слайду 6

Віра й сподівання на Перемогу!Війна розпочалася у рік 200-ліття Тараса Шевченка (2014. – ГПУ), а повномасштабне вторгнення сталося у 300-річчя Григорія Сковороди. Можливо, це не випадково. Ми сьогодні розбудовуємо країну так, як цього б воліли вони – горді, незламні і мудрі. У своїй боротьбі відчуватимемо підтримку попередніх поколінь. Якщо хочемо перемогти, усі – від малого до старого – повинні взятися за вивчення своєї історії. Там знайдемо підказку…А першочергове завдання кожного –завжди бути попереду: дітям-у підтримці своїх найрідніших, у виконання важливого обов»язку заради пам»яті всіх, хто загинув, захищаючи життя ,наше майбутнє- це навчання і тільки на успіх!

Номер слайду 7

Техніка заземлення: 5-4-3-2-1 Назвати 4 тіла, які зроблені з дерева. Назвати 3 тіла , що оточують вас , зроблені з пластика. Назвати 1 тіло, що забарвлене в зелений колір. Назвати 2 тіл, що оточують вас, зроблені із заліза. Назвати 5 тіл, що оточують вас прямокутної форми. Назвіть властивості представлених предметів

Номер слайду 8

До Всесвітнього Дня Землі та Всесвітнього Дня води пропоную активізуватись по участі у конкурсі з хімії « Вода є життя».« Вода є життя» Нехай радіє Земля!Її підтримує молодь своїми справами!Працюємо на дієвий результат!

Номер слайду 9

Всеукраїнський конкурс «Вода є життя» продовжується. На Вас чекають організатори конкурсу. До Всесвітнього Дня води переможці та учасники конкурсу з хімії « Вода є життя»

Номер слайду 10

Компенсаторні заняття. Робота на канікулах продовжується. Плотнікова Ксенія

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Конкурс « Знавці хімічної науки»Хто перший вгадає?Zn Al C O Ba N Mg Cl H Hg Au S

Номер слайду 13

Цікаво дізнатись. HBa. Na. Ca. SF

Номер слайду 14

Працюємо на успіх!Mr(O2)=16х2=32

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Систематизуй знанняІ рівень. Тестові завдання (3 бали)1.   Хімічний символ Оксигену:а)  О;      б)   О2;      в)   Н2 О.                                       2.   Відносна молекулярна маса кис­ню дорівнює:а)   16;      б)  32;       в)   18.3.   У лабораторії кисень можна одер­жати:а)  термічним розкладом калій пер­манганату;б)  зрідженням повітря.4.   Речовини, що прискорюють швидкість реакції, але не вхо­дять до складу її продуктів, на­зиваються:а)  реагенти;     б)  оксиди;      в)  каталізатори.5.   Реакції, під час яких з кількох ви­хідних речовин утворюється одна складна речовина, називаються реакціями:а)  розкладу;     б)  сполучення;    в)  горіння.

Номер слайду 17

Перевір знання!.   Укажіть правильно зазначені фі­зичні властивості кисню:а)  синій газ, без запаху, без смаку, легший за повітря;б)  безбарвний газ, без запаху, без смаку, важчий за повітря;в)  за звичайних умов синя рідина з приємним запахом. II рівень (6  балів)1.   Записати рівняння реакцій, що показують хімічні властивості кисню.2.  Дати визначення поняттям: оксид, реакція сполучення, го­ріння. С+О2=СО24 АІ+3 О2=2 Аі2 О3

Номер слайду 18

Завдання на успіх!III рівень (9 балів)1. Скласти рівняння реакцій за схемами: С2 Н6 + О2=СО2 + Н2 О      РН3+О2=Р2 О5+Н2 О          В + O2=В2 О32.  Обчислити масові частки  елементів в алюміній оксиді. IVрівень (12 балів)1.   Написати рівняння реакцій, з до­помогою яких можна здійснити такі перетворення:  Н2 О2 -> О2 -> Са. О2.   Яка із сполук містить більший вміст Оксисену : Натрій оксид чи Сульфур (IV)оксид? 7642342

Номер слайду 19

Ти - на вірному шляху!5.   Реакції, під час яких з однієї складної речовини утворюєть­ся дві або більше нових речовин (простих чи складних), назива­ються:а) розкладу;          б) сполучення;      в) горіння.6.   Хімічна реакція, під час якої від­бувається окиснення речовин з виділенням теплоти і світла, називається реакцією:а) розкладу;        б) окиснення;      в) горіння. II рівень (6 балів)1.   Записати рівняння реакцій, що показують способи одержання кисню в лабораторії.2.  Дати визначення поняттям: окис­нення, реакція розкладу, каталі­затор. III рівень (9 балів)1.   Скласти рівняння реакцій за схе­мами: С + О2=СО        NН3+О2=NО+Н2 О       СS2+О2=СО2+SО22.   Обчислити масові частки елементів у ферум (ІІІ)оксиді. 22

Номер слайду 20

Завдання на успіх!IVрівень (12 балів)1.   Написати рівняння реакцій, з до­помогою яких можна здійснити такі перетворення:     КМп. О4 -> О2 ->СО22.   Порівняти яка з речовин містить більший вміст оксисену : Барій оксид чи Плюмбум (ІІ)оксид?Ва. О Рв. О

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Додано
27 березня
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку