Закінчила Житомирський державний університет ім.І. Франка. Кваліфікаційна категорія – перша. Педагогічний стаж роботи – 20 років. Педагогічне кредо « Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моя основна задача – допомогти їм розкритися»М. ПесталоцціЖиттєве кредо « Кожна прожита секунда – це частинка життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити»
Зважаючи на актуальність проблеми дана тема була обрана зважаючи на події сьогодення: виховання творчої особистості, здатної, на відміну від людини виконавця, самостійно мислити; генерувати оригінальні ідеї, приймати нестандартні рішення. Таким чином, розвиток критичного мислення стає найактуальнішим за часів інтенсивних соціальних змін, коли неможливо діяти без постійного пристосування до нових політичних, економічних або інших обставин, без ефективного вирішення проблем, значна частина яких не передбачувана.
Актуальність досвіду полягає в необхідності використання проектної діяльності на уроках хімії, що сприяє розвитку, пізнавальної активності, творчого мислення та мотивує до подальшого вивчення хімії, оскільки суспільство чекає від школи комунікабельного, креативного, самостійно мислячого випускника, який прагне успіху та вміє самостійно будувати траєкторію індивідуального розвитку.
Інноваційна значущість. Урок з використанням проектної діяльності є інноваційним порівняно з традиційним, тому що його метою є не тільки засвоєння системи знань (мета традиційного навчання), а й діяльність учня та вчителя, майстерність якого полягає в тому, щоб організувати та вести процес навчання і водночас дозволити учневі розкрити свій творчий потенціал та креативно мислити, створюючи нові оригінальні ідеї, розвивати уяву, пам’ять та утворювати смислові зв’язки.
Проєктна діяльність сприяє:активній допитливості; пізнавальному інтересу учнів, в оволодінні дослідницькими методами мислення; формуванні свідомого і творчого вибору оптимальних засобів перетворювальної діяльності; вмінні мислити системно і комплексно; самостійно виявляти потреби в інформаційному забезпеченні діяльності;беззупинно опановувати нові знання й застосовувати їх як засіб перетворювальної діяльності.
Для зацікавлення учнів я трансформую свою роботу таким чином, щоб навчання базувалося на компетентностях, важливих для мотивації учнів зробити впевнений крок у майбутнє професійне та суспільне життя. Досягнення цілей сучасного навчання неможливе без застосування сучасних, інноваційних технологій, які спонукають учнів до активної розумової діяльності.
Використання проєктної діяльності – це найбільш ефективний шлях реалізації пізнавальної активності учнів, який відповідає:віковим особливостям школяра;рівню їх фізичного, інтелектуального й психічного розвитку. Я забезпечую систематичність та повторюваність навчальних процесів, що сприяє поглибленню знань та доступність через поступове підвищення складності; особистісна орієнтація через забезпечення високого рівня зацікавленості навчанням.
Навчальний проєкт для учнів - це можливість зробити щось самостійно чи з товаришами, це дослідження, яке допомагає виявити і розвинути природні задатки, це нові відкриття та знання. В основі кожного навчального проєкту лежить близька й актуальна для учнів проблема, вирішення якої сприяє розвитку пізнавального інтересу, самоствердженню особистості, отриманню задоволення від активної пошукової діяльності. Дякую за увагу!