Дзінь-дзелень, дзінь-дзелень!Починаймо новий день. Сядьте рівно, посміхніться, До сусіда поверніться. Спинку гарно порівняйте І урок розпочинайте.
Номер слайду 3
Вправа «Спіймай настрій»— Посміхніться одне одному, «зніміть» посмішку зі свого обличчя та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя. Починаємо працювати у гарному настрої. Будемо: Уважні,Розумні,Організовані,Кмітливі. Щоб урок пройшов цікаво,Всі берімося до справи!
Номер слайду 4
Артикуляційні вправи. Звуконаслідувальна вправа «Хто як розмовляє?».— Доповніть закінчення рядочків звуками, що видають зазначені тварини. Гуси стали ґелґотати,По-гусячому кричати: ... Кошенята замурчали: ... Горобці зацвірінчали: ... Коні заіржали: ... Жабенята кумкали: ... Каченята крякали: ... Солов'ї висвистували: ... (га-га-га).(мур-мур-мур).(цвінь-цвірінь). (і-го-го).(ква-ква-ква).(кря-кря-кря).(ф'ю-ф'ю-ф'ю).
Номер слайду 5
Вправа «Добери риму». Робота над чистомовкою. Да-да-да, да-да-да —Стоїть в глечику... Ди-ди-ди, ди-ди-ди —Дай напитися... Ем-ем-ем, ем-ем-ем —В школу рано ми... Ель-ель-ель, ель-ель-ель —Несемо в руці... Ець-ець-ець, ець-ець-ець —Хто працює — ....(вода).(води).(ідем).(портфель).(молодець)
Номер слайду 6
Робота над анаграмами— Прочитайте анаграму. СЕВЕЛЕ ЛОСВО— Як ви розумієте цей вислів?— Яке слово можна назвати веселим?— Сьогодні ми ознайомимося з такими творами, що змушують посміхатися.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Робота із заголовком. Вправа «Передбачення»— Прочитайте назву вірша Грицька Бойка.— Як гадаєте, про що йтиметься у творі, зважаючи на заголовок? Кого називають хвастунцем?
Номер слайду 9
— Чи сподобався вам вірш? Що здивувало? Вразило?— Якого настрою він спонукав?
Номер слайду 10
Читання пірамідок слів— Яке зі слів є близьким за значенням до слова швидко?— Чому одне зі слів написане з великої букви?— Яке слово складається з одного складу?— Назвіть слова, у яких звуків більше, ніж букв.
Номер слайду 11
Читання в парах. Вправа «Ти — мені, я — тобі»: напівголосне читання вірша учнями почергово по одному реченню. — Хто є дійовими персонажами твору? Куди вони йшли?— Хто почав хвастатись і чим саме?— Кого зустріли хлопчики дорогою?— Якою була реакція Толі на появу ящірки?— Що сталося з хлопчиком?
Номер слайду 12
Прикусити язика— Коли говорять прикусити язика? Що це може означати? (Прикусити язика — в переносному значенні означає різко, раптово замовкнути, утримуватися від висловлювання. Очевидно, цей вислів походить від чисто фізіологічних причин, коли прикушений зубами язик відгукується сильним болем людині, так, що говорити навіть неможливо. Якщо хтось розбалакався не в міру, то йому радять прикусити язика, тобто замовкнути.)
Номер слайду 13
Гра «Добери риму»— Знайдіть і прочитайте пари рим з тексту. Молодець - …На став - …Не хвалюся - …Дороги - …Тривозі - …Навтік - …
Номер слайду 14
Робота над прислів'ям— Прочитайте прислів'я. Як ви його розумієте?— Чи може це прислів'я стосуватися прочитаного твору? Як саме? Поясніть свою думку.
Номер слайду 15
Фізкультхвилинка. Кіт збирався до роботи,Та завадили турботи: Треба висушить хвоста,Накрутити вуса,Почесати животаІ помити писок. Цілий день такі турботи,Що не встигнеш до роботи!
Номер слайду 16
Робота над віршем Григорія Фальковича «Чесний кіт» (с. 18)
Номер слайду 17
Вправа «Диктор»— Чи сподобався вам вірш? Що-небудь здивувало, захопило?— До якого настрою спонукав вірш? Чому?Один учень читає текст уголос, решта пошепки читають разом із ним, копіюючи темп і швидкість читання.
Номер слайду 18
Прийом «Взаємні запитання»Діти ставлять одне одному взаємні запитання за змістом прочитаного і відповідають на них.
Номер слайду 19
Вправа «Займи позицію»«Достатньо» «Недостатньо» «Не знаю» — Як ви гадаєте, чи достатньо в житті, як котику, навчитися тільки спати, їсти, пити та гуляти?— Станьте біля плаката, що ви обрали. Обґрунтуйте свою позицію.— Чи не змінив хто-небудь з вас своєї думки? Якщо змінили, перейдіть до того плаката, який виражає вашу думку. Поясніть причини свого переходу.— Як вважаєте, які аргументи були найбільш переконливими з різних точок зору?
Номер слайду 20
Рефлексія. Вправа «Незакінчене речення»· Мені запам'яталося...· Мені сподобалося (не сподобалося)...· У мене виникло бажання...
Номер слайду 21
Домашнє завдання— Виразно прочитайте батькам вірші, опрацьовані на уроці.