Мозковий штурм— З чого складається мова?(Зі слів)— З чого складаються слова?(Зі звуків)— Мовні звуки на письмі позначаємо …(буквами)— На які дві групи поділяються мовні звуки?(На голосні та приголосні)— Приголосні звуки бувають …(тверді та м`які)— Після якого звука пишемо апостроф?(Після твердого приголосного)— Перед якими буквами?(Перед я, ю, є, ї)
Гра «Так чи ні?»— Якщо ви чуєте слово з апострофом — піднімайте вгору цеглинку жовтого кольору, якщо в слові його немає — зелену. Орієнтовні слова: бур'ян, діти, дев'ять, п'ять, інтерв'ю, колосся, комп'ютер, сім'я, диво, черв'як, трав'янистий, знання, м'ясо, дерев'яний, кав'ярня, галявина.
Робота за підручником (с. 23)1) Виконання вправи 1. Робота за таблицею.— Щебетунчик пропонує вам звукову розминку.— Вимовте чітко кожну пару звуків, з'єднаних стрілочкою. Гра «Дослідники».— Порівняйте, який звук у кожній парі вимовляється голосніше, а який — тихіше.— Визначте, у якому ряду подано дзвінкі приголосні звуки.— Вимовте їх дзвінко.— У якому ряду подано глухі приголосні звуки? Вимовте їх приглушено.2) Очікування.— Як ви гадаєте, про що сьогодні говоритимемо на уроці?— Так, сьогодні на уроці ми будемо вправлятися у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів, будувати речення.
Фізкультхвилинка. Руки в сторону та вгору —На носочки підніміться. Підніміть голівку вгору Й на долоньки подивіться. Руки в сторони розводим, Опускаєм плавно вниз, Присідати ми почнемо, Добре ноги розімнемо. Раз присіли — руки прямо. Встали. Знову все так само. Вправу дружно почали. Нахил вліво — раз, два, три!Повертаємося вправно. Все виконуємо гарно. Вліво, вправо повернулись. Ось розминці вже й кінець. Хто ж старався — молодець!