Презентація з літературного читання 4 клас за темою "Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Вступ до теми. Акровірш «Край». М.Чумарна «З Україною в серці"

Про матеріал
Презентація з літературного читання 4 клас за підручником М.Чумарної за темою "Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Вступ до теми. Акровірш «Край». Марія Чумарна «З Україною в серці». Підготувала вчителька початкових класів Плахтіна Олена Василівна
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Вступ до теми. Акровірш «Край». Марія Чумарна «З Україною в серці». Підготувала вчителька початкових класів Плахтіна Олена Василівна

Номер слайду 2

I. Організаційний момент. Сіли рівно, озирнулись,Один одному всміхнулись. Якщо добре працювати –Вийдуть гарні результати. Тож не гаємо ми час,Бо знання чекають нас!

Номер слайду 3

II. Мовна розминка.— Прочитайте прислів'я.соловей без Людина рідної без гнізда землі як(Людина без рідної землі, як соловей без гнізда.)— Як ви його зрозуміли?

Номер слайду 4

III. Мотивація навчальної діяльності. Любіть …. як сонце любіть,як вітер, і трави, і води. В годину щасливу, і в радості мить,любіть у годину негоди.— Кого так щиро закликає любити поет Володимир Сосюра?Україну

Номер слайду 5

ІV. Актуалізація опорних знань. Вправа «Гронування».— Які асоціації виникають у вас із словом «Україна». УКРАЇНАдержавасамостійнаєдинабатьківщинакраїнанезалежна

Номер слайду 6

- Вставте пропущені букви А та О. Р. н. , р. н. с. нце вст.. л. , Укр. їну привіт. л. ,п. б. ж. л. їй д. бр. , усміхнул. сь д. Дніпр. ,д. Дністр. і д. Дун. ю, д. Шевченк. в. г. кр. ю,де живуть уже віки укр.. їнці - к. з. ки. Р. н. , р. н. с. нце вст. . л. , г. рних діт. к привіт . л. ,п. б. ж. л. швидк . вст .. ти т . р . зумними зр . ст . ти,ш. нув. ть св.. ю р. дину і любити Укр. їну.б. в. н. у н. с . дн. і д. р. жч. ї нем .оааааааааааооооооооооаааааааааааааааааааооооооооооооооооооооооооооаа

Номер слайду 7

V. Повідомлення теми і мети уроку.— Сьогодні на уроці ми поговоримо про прекрасну землю, яку Господь Бог створив з ясного бездонного неба, безкраїх ланів золотої пшениці, вічнозелених Карпат, синього-синього Чорного моря, голубооких волинських озер і жагучого південного степу. Це країна багатющої історії і прекрасних людей, країна великих випробувань та героїчних подвигів, країна, відома на весь світ своїми піснями, вишивками, древньою культурою. Це — наша з тобою земля з такою давньою і прекрасною назвою — Україна.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

1. Вікторина.— Як називається наша Батьківщина?— Як називається столиця України?— Чи Київ завжди був столицею України?— Які державні символи України?— Коли ми святкуємо День незалежності України? (24 серпня)— Хто написав вірш про український прапор? (Д. Павличко)— Що символізують кольори нашого прапора?— Коли ми святкуємо День Державного прапора України? (24 серпня)— Що символізує герб України?— Як називається найголовніша урочиста пісня, що виконується в особливо важливих випадках?— Які ви знаєте народні символи України?

Номер слайду 10

2. Робота з підручником. Розшифруйте назву розділу, який ми будемо вивчати. ЯТВОЯКРОВИНКАУКРАЇНО(Я — твоя кровинка, Україно.)— Поясніть, як ви його зрозуміли.— Розгляньте малюнок та розкажіть, що ви бачите.— Прочитайте вірш. Яке слово «заховане». у вірші?— Чи чули ви таку українську приказку «Що не край, то звичай». Як ви її розумієте?

Номер слайду 11

3. Слово вчителя. Серед українців виді-ляють такі етнографічні групи як гуцули, лемки, бойки, поліщуки, подоляни, слобожанці, буковинці. Ми всі різні, нас багато, але Україна в нас одна, тому ми маємо любити і шанувати нашу Батьківщину, працювати задля її процвітання.

Номер слайду 12

VI. Опрацювання статті Марії Чумарної «З Україною в серці». Читання статті вчителем.— Що нового ви довідалися із цієї статті?2. Читання статті учнями мовчки.3. Вибіркове читання.— Прочитайте українське прислів'я, яке зустрічалось у тексті.— Поясніть, як ви його розумієте.— Скільки у тексті питальних речень? Знайдіть і прочитайте їх.— Знайдіть у тексті і прочитайте, де починається Україна для кожного з нас. Як ви це розумієте?

Номер слайду 13

✵ «Але чи можна …».✵ «Знаємо, що люди…».✵ «Бо кожен із нас…».✵ «Так і без рідної мови …».4. Гра «Доповніть речення».— Скласти розповідь «А де починається Україна для кожного з вас?».5. Творча робота.

Номер слайду 14

— Як називається розділ, який ми почали вивчати?— Поясніть його назву.— Що нового ви дізналися про рідний край?VII. Підсумок уроку.

Номер слайду 15

Цікаво знати. Україна — найбільша держава в Європі. Друге місце за величиною посідає Франція, третє — Іспанія. Площа України вдвічі більша за площу Польщі, у п’ять разів за площу Греції і в двадцять за площу Бельгії. Крайня західна точка України знаходиться біля закарпатського міста Чоп, крайня східна — біля Луганська, крайня північна — біля Чернігова, а крайня південна — на мисі Сарич у Криму. (Вчитель показує на карті.)В Україні, в містечку Рахові, в оточенні мальовничих Карпат знаходиться географічний центр Європи.

Номер слайду 16

Виразно читати та переказувати статтю «З Україною в серці». Пригадати твори, які ви читали про Україну. Знайти в читанці крилаті вислови про Україну. Трьом-п’яти учням підготувати вірші про Україну. VIII. Домашнє завдання.

pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
8 травня 2023
Переглядів
693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку