Презентація з математики для 3 класу " Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Розв'язування задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків"

Про матеріал
Тема. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Розв'язування задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків ( презентація для дистанційного навчання учнів)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50:2 Розв’язування задачі, оберненої до задачі на знаходження суми двох добутків. Математика 3 клас

Номер слайду 2

Гра “ Чарівний паркан ”Діти, врятуймо маленьке цуценятко, яке не може перескочити через високий паркан, а незабаром почнеться злива. Паркан можна розібрати, усно вставивши правильно знаки, які записані на кожній цеглинці паркану. 50 □ 2=100 20□4=8030□ 3 = 90 60□3=20400□ 2 =200 100□2=20020□ 2 =10 800□4= 200600□2=300 200 □4 = 800

Номер слайду 3

Ви розумнички! У вас все вийшло!Цуценятко вам вдячне за допомогу!

Номер слайду 4

Прокоментуй, будь ласка: 64∙2=(60+4) ∙2= 60 ∙ 2+4 ∙ 2=48∙4=(40+8) ∙ 4=99∙3=

Номер слайду 5

Поясни, будь ласка! 72:3=(60+12):3=60:3+12:3=20+4=24

Номер слайду 6

Перевір себе усно. Попрацюй вчителем, поясни приклади:68:4=(40+28):4=40:4+28:4=96:2=(80 +16):2=51:3=(30+21):3=95:5=

Номер слайду 7

А ми продовжуємо творити добрі справи. Треба допомогти молодшій сестричці зашнурувати черевик. Черевик вважається зашнурованим, якщо вирази обчислено правильно. Лівий черевик Правий черевик 78 : 6 60 : 5 95: 5 84 : 6 56 : 4 54 : 3 60 : 6 45 : 5

Номер слайду 8

Фіз.хвилинка:повтори без зупинки 4 рази. У вас все вийшло!!! Ви заслуговуєте на відпочинок!

Номер слайду 9

Розв’язуємо задачі:1. Уважно читаємо задачу. На полиці стояло 5 коробок кольорових олівців по 24 олівці в кожній, і кілька коробок простих олівців, по 10 олівців у кожній. Усього було 200 олівців. Скільки коробок простих олівців стояло на полиці?2. Складаємо коротку умову. Кольор. – 5 кор. по 24 ол. 200 ол. Пр. - ? кор. по 10 ол.

Номер слайду 10

Дай відповіді на запитання: Про що іде мова в задачі? А саме про які олівці? Що ми знаємо про кольорові олівці? Що ми знаємо про прості олівці? Що ми знаємо про всі олівці? Яке питання у задачі?

Номер слайду 11

Розмірковуємо над планом розв’язання: Щоб дізнатися скільки коробок з простими олівцями стояло на полиці, треба знати кількість всіх простих олівців. Це в задачі невідомо. Щоб це знайти, треба знати, скільки всього олівців і скільки кольорових олівців. Кількість всіх олівців відома. А ось кількість кольорових олівців ми можемо дізнатися, бо відомо що їх 5 коробок по 24 олівці.

Номер слайду 12

Перевір себе: 24 ∙ 5= 120 (ол.) – кольорових; 200 – 120 = 80 (ол.) – простих; 80 : 10 =8 (кор.)Відповідь : на полиці стояло 8 коробок простих олівців.

Номер слайду 13

Задача 2 (розв’яжи її аналогічно)У магазині продали 7 пачок зошитів у клітинку, по 24 зошити в кожній, і кілька пачок зошитів у лінійку, по 20 зошитів у кожній. Усього продали 288 зошитів. Скільки продали пачок зошитів у лінійку?

Номер слайду 14

Ти молодчинка! Пишаюсь тобою!Дякую за співпрацю!

pptx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
5538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку