Пряма та обернена пропорційні залежності“Вчимося не для школи, а для життя”
Номер слайду 2
Сьогодні на уроцізакріпимо знання про відношення, пропорцію та їх властивості;дамо відповідь на запитання “Що таке пряма та обернена пропорційні залежності?”;потренуємось у визначенні виду залежності між величинами;навчимося розв'язувати задачі, складаючи пропорцію.
Номер слайду 3
Перевірка домашнього завдання№ 573 (1). 1) 3) 5)
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання№ 579
Номер слайду 5
“Мікрофон”1. Що називається відношенням двох чисел?2. Що показує відношення двох чисел?3. Пропорція – це … 4. Назвіть крайні та середні члени пропорції5. Сформулюйте основну властивість пропорції.6. Чи зміниться пропорція, якщо в ній поміняти місцями лише середні члени або лише крайні члени?7. Як знайти невідомий член пропорції?
Номер слайду 6
Завдання № 1 Чи можна утворити пропорцію з таких відношень? 1) 2,7 : 0,9 і 2,4 : 0,8 2) і
Номер слайду 7
Завдання 2 Складіть пропорції з таких чисел:8; 12; 24; 16.
Номер слайду 8
Що спільного?
Номер слайду 9
Задача 1. Дівчинка прийшла до магазину і купила 4 цукерки, за які заплатила 2 грн. Наступного дня вона купила 8 цукерок, і відповідно заплатила за них 4 грн.4 цукерки – 2 грн.8 цукерок – 4 грн.
Номер слайду 10
Запам'ятайте! Дві величини називаються прямо пропорційними, якщо при збільшенні (зменшенні) однієї величини в кілька разів інша величина збільшується (зменшується) в ту саму кількість разів.
Номер слайду 11
Задача 2. За 4 години катер проплив 80 км. Якщо катер рухатиметься з такою самою швидкістю, яку відстань він пропливе за 2 год?4 год – 80 км2 год – х км. Відповідь: 40 км
Номер слайду 12
Задача 3. Три робітника виконали замовлення за 12 днів. За скільки днів виконають дане замовлення 9 робітників?3 робітника – 12 днів9 робітників – х днів. Відповідь: 4 дня
Номер слайду 13
Запам'ятайте! Дві величини називаються обернено пропорційними, якщо при збільшенні (зменшенні) однієї величини в кілька разів інша величина зменшується (збільшується) в ту саму кількість разів.
Номер слайду 14
Рефлексія Мені все зрозуміло. Я молодець! Мені не все вдалося,але я старався!Мені потрібно бути уважнішим,бо я не все зрозумів!
Номер слайду 15
Прочитати § 14, вивчити означення, виконати № 596, № 614, (*) скласти 2 задачі на пряму пропорційність та 1 задачу на обернену пропорційність. Домашнє завдання