Презентація з методичним коментарем "Арт – терапія в навчанні дітей з особливими освітніми проблемами"

Про матеріал
Для сучасної психолого – педагогічної науки залишається пріоритетним пошук ефективних технологій, завдяки яким можна оптимізувати процеси виховання особистості, формування її системи цінностей, готовності до самореалізації в суспільстві. Однією із таких перспективних технологій є арт – педагогіка, що передбачає широке використання в навчально - виховному процесі різних засобів мистецтва.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Арт - терапія у навчанні дітей з ООП

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ГОЛОВНІ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇГоловні цілі арт-терапії - самовираження,розширення особистого досвіду,самопізнання,внутрішня інтеграція особистості. Завдання арт-терапії:лікування ;зцілення;психокорекція;реабілітація;психопрофілактика;розвиток;діагностика.

Номер слайду 5

Проблеми,які вирішує арт-терапія:корекції тривожності, агресивності, страхів, сором’язливості та гіперактивності учнів;навчальні,комунікативні,емоційні,сімейні труднощі;внутрішні і міжособистісні конфлікти;кризові стани;екзистенційні та вікові кризи;травми;втрати;післястресові,невротичні та психосоматичні розлади;розвиток цілісної особистості.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Можливості використання малюнка у груповій роботіМалюнок по колу;Загальний малюнок на задану або вільну тему;“Триптих” (Я – який є, Я – очима інших, Я – яким хочу бути);Портрети та автопортрети;Вільний малюнок на тему: “Я у групі (класі)”;Вільний малюнок “Мій клас”;“Пошта”, діалог малюнками;Каракулі;Малювання віршів,музики;“Я бачу тебе таким…”;“Подарунки”;“Настрій”;Метафоричний портрет (Я…посуд,зброя,прикраса,рослина);Малювання сновидінь,фантазій,страхів;Вільний малюнок “Я – зима, літо, весна, осінь”;Моє минуле, теперішнє ,майбутнє;Чого я боюся у групі (класі)?

Номер слайду 25

У нашій школі навчається троє дітей з особливими освітніми потребами. Усі вони мають різні нозології:-порушення зору;-затримка психічного розвитку;-порушення опорно-рухового апарату. Ці діти навчаються в інклюзивних класах . Серед них є учень 9-б класу, де я викладаю зарубіжну літературу. Але не всі із наведених вище терапій підходять у роботі з цим учнем. Застосування методів арт-терапії для різних вікових груп має свої особливості. Важливо використання універсальних і спеціальних методів, актуальних для певного сензетивного періоду . Підлітковий вік є важким, тому доцільно застосовувати не нав'язливі методи арт-терапії для гармонізації психосоматичного стану підлітків. Актуальними методами роботи є драматерапія, ізотерапія, пісочна терапія і всі інші види, з якими дитині цікаво працювати.

Номер слайду 26

Продуктом арт-терапії є почуття задоволення школяра, що виникає в результаті виявлення прихованих талантів та їхнього розвитку. Крім того, це здоров’язбережувальна технологія, а здоров’я дитини для нас, учителів, завжди має бути головним пріоритетом у навчально-виховному процесі. Що ж до дитиницентризму, то вся педагогічна робота - це присвята дитині, підтримка і розвиток її здібностей, формування людяності на прикладі художніх творів. Отже, використання арт-терапії на уроках не тільки зцілює, а й інтегрує дітей з ООП у суспільстві.

pptx
Додав(-ла)
Пушкар Тетяна
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
18 жовтня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку