Презентація: " З педагогічного досвіду вчителя початкових класів "

Про матеріал
Дана презентація присвячена темі : "Дидактичні ігри в навчально-виховному процесі". Дані ігри використовувала в початковій школі, також в 1-му класі НУШ на ураках математики, української мови, ЯДС та ранкових зустрічах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

З досвідуроботи вчителя початкових класів КЗЛОР “ Бориславська санаторна ЗСШ-інтернат ” I-III ст. Пехів Роксолани Тарасівни

Номер слайду 2

Запрошую Вас у свій маленький, але світ

Номер слайду 3

Пехів Роксолана Тарасівна. Дата народження: 12 листопада 1991 року;Освіта: Вища.1998-2002 - навчання у Східницькій середній школі №2;2002-2009 - Бориславська державна гімназія;2009-2014 - навчання у Дрогобицькому педагогічному університеті ім. І. Франка спеціальність «Математика» (вчитель, викладач математики);2015-2016- навчання на факультеті післядипломної освіти Дрогобицького педагогічного університету ім. І. Франка за спеціальністю «Початкова освіта». Кваліфікація: “ Організатор початкової школи. Вчитель початкової школи ”. Педагогічний стаж: 4 роки в КЗЛОР “Бориславська загальноосвітня санаторна школа-інтернат”. Категорія: Спеціаліст

Номер слайду 4

Учитель - вічний учень style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 5

Курси підвищення кваліфікаціїКурси “ Нова українська школа ”Онлайн-курс для вчителів початкових класів;Критичне мислення;

Номер слайду 6

Педагогічне кредо«Навчаючи інших, навчаюсь сама »

Номер слайду 7

Життєве кредо “Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.” style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 8

Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 9

Тема, над якою працюю:«Дидактичні ігри у навчально-виховному процесі"

Номер слайду 10

Дидактична (навчальна) гра – це вид гри, розроблений з метою кращого засвоєння навчального матеріалу за допомогою ігрових елементів і розвиває в дитини: пам’ять, мислення, уяву, мову, фантазію, розвиває вміння та навички, смаки, відчуття прекрасного. « Гра- це можливість віднайти себе у людському оточенні ». Януш Корчак « У дитячому віці гра – це норма, і дитина повинна завжди гратися, навіть коли робить серйозну справу » . А. С. Макаренко « Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості, цікавості »     В. О. Сухомлинський

Номер слайду 11

Актуальність проблеми. У грі дитина. Активно дієКомбінуєБудуєМоделює людські взаємини. Мислитьr

Номер слайду 12

Цінність гри. Емоційна розрядка. Запобігає втоміЗароджує інтерес до розумової праціЗнижує гіподинамію

Номер слайду 13

« Жодного уроку без гри. У грі розкривається перед дітьми світ. Розкриваються творчі здібності особистості. Без гри нема і не може бути повноцінного розвитку дитини».

Номер слайду 14

Функції гри: - Навчальна - Розважальна - Комунікативна - Психологічна - Розвивальна - Релаксаційна - Виховна

Номер слайду 15

Типи ігор творчі за готовими правилами. Сюжетно-рольовіТеатралізованіКонструктивно-будівельніЗ елементами праці та художньо-творчої діяльностіДидактичніІгри-подорожіНародніРухливіІнтелектуальні

Номер слайду 16

Шкільне життя збережене у фотографіях:

Номер слайду 17

Дидактичні ігри. Працюючи в початковій школі я намагаюся знайти такі шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу, щоб сприяли б самовираженню учнів, їх особистісно-ціннісному ставленню до навчання, вмінню виконувати творчі завдання. Таким шляхом є проведення уроків на основі ігор. r

Номер слайду 18

Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації;Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення. Застосування дидактичних ігору навчанні дає змогу учням:

Номер слайду 19

Індивідуальна робота. Робота в групах. Робота в парах. Застосовую такі методи навчання:

Номер слайду 20

Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками

Номер слайду 21

Ранкові зустрічіstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Вчимося граючись. Математика. Гра “ Дні тижня ”Гра “ Ланцюжки”“ Замалюй число певним кольором ”

Номер слайду 24

“ Число з кубиків лего ““ Математична поляна ”“ Детектив ”Гра “ Мовчанка ”“ Шукаю геометричні фігури “

Номер слайду 25

Українськамова“ Чарівна квітка “style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 26

“ Склади слово по складах ““ Схема для речення “Гра-змагання«Хто швидше?»

Номер слайду 27

Гра “Мікрофон”

Номер слайду 28

“Пишемо пальчиком і складаємо літери”

Номер слайду 29

Я досліджую світ “Техніка, яка допомагає”“Вода. Подорож краплинки”“Космос”

Номер слайду 30

“Театр”“Мої друзі”

Номер слайду 31

Я і моя. Батьківщинаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 32

Зимові свята

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Всеукраїнськийурокдоброти

Номер слайду 35

Номер слайду 36

“ Як хороше на світі жити ”

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Урок-подорож

Номер слайду 40

Урок-квест

Номер слайду 41

“ Будинок мрії “Інтегрований урок4 клас (математика, природознавство, трудове навчання)

Номер слайду 42

“ Роль сім’ї у моєму житті. Мій родовід ”“ Я у Світі ”4 клас

Номер слайду 43

Інсценізація п’єси-казки“ Лисиця, що впала з неба “Літературне читання4 клас2019 р.2015 р.

Номер слайду 44

Інсценізація казки“ Біда навчить “

Номер слайду 45

Тарас Григорович Шевченко. Навчальні проектизлітературного читання. Леся Українка

Номер слайду 46

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 47

Нагороди вчителя примножуються нагородами його учнівІнтернет-олімпіада з української мови “Всеосвіта Весна 2019 р.” Інтернет-олімпіада з української мови “Всеосвіта Зима 2018- 2019 р.” Конкурс“ Безпечна дорога до школи ”

Номер слайду 48

ВИХОВНАРОБОТАstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 49

Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Наша поліція – нас береже!

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Цікаві перерви

Номер слайду 59

Позакласнізаходи

Номер слайду 60

“ Вечір знайомств ”

Номер слайду 61

Номер слайду 62

“ Зоре моя вечірняя … ”

Номер слайду 63

Випускний вечір2015рік

Номер слайду 64

Номер слайду 65

Номер слайду 66

Номер слайду 67

Номер слайду 68

Номер слайду 69

Стежками Івана Франка

Номер слайду 70

Тераріум

Номер слайду 71

Методична Діяльність

Номер слайду 72

Вебінари

Номер слайду 73

Номер слайду 74

Всеукраїнська онлайн - конференція “ Особливості організації освітнього процесу у 2019/2020 навчальному році “

Номер слайду 75

Розробки уроків

Номер слайду 76

Конкурс “ Фантастична п’ятірка “

Номер слайду 77

Плани на майбутнєСприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах;З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою;Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів;Приймати участь в професійних конкурсах;Підвищувати професійну категорію.

Номер слайду 78

Дякую за перегляд!Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися требаІ світ дитини любить!

pptx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
1832
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку