Пехів Роксолана Тарасівна. Дата народження: 12 листопада 1991 року;Освіта: Вища.1998-2002 - навчання у Східницькій середній школі №2;2002-2009 - Бориславська державна гімназія;2009-2014 - навчання у Дрогобицькому педагогічному університеті ім. І. Франка спеціальність «Математика» (вчитель, викладач математики);2015-2016- навчання на факультеті післядипломної освіти Дрогобицького педагогічного університету ім. І. Франка за спеціальністю «Початкова освіта». Кваліфікація: “ Організатор початкової школи. Вчитель початкової школи ”. Педагогічний стаж: 4 роки в КЗЛОР “Бориславська загальноосвітня санаторна школа-інтернат”. Категорія: Спеціаліст
Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
Дидактична (навчальна) гра – це вид гри, розроблений з метою кращого засвоєння навчального матеріалу за допомогою ігрових елементів і розвиває в дитини: пам’ять, мислення, уяву, мову, фантазію, розвиває вміння та навички, смаки, відчуття прекрасного. « Гра- це можливість віднайти себе у людському оточенні ». Януш Корчак « У дитячому віці гра – це норма, і дитина повинна завжди гратися, навіть коли робить серйозну справу » . А. С. Макаренко « Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості, цікавості » В. О. Сухомлинський
Дидактичні ігри. Працюючи в початковій школі я намагаюся знайти такі шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу, щоб сприяли б самовираженню учнів, їх особистісно-ціннісному ставленню до навчання, вмінню виконувати творчі завдання. Таким шляхом є проведення уроків на основі ігор. r
Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації;Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення. Застосування дидактичних ігору навчанні дає змогу учням:
Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками
Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.