Виховна година "Здоровим бути модно!"

Про матеріал
Ця виховна година присвячена Всесвітньому дню здоров'я . Мета: формувати знання дітей про значення здоров’я, прищепити гігієнічні навички, розуміння необхідності занять спортом, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

Здоровим бути модно!

Мета: формувати знання дітей про значення здоровя, прищепити гігієнічні навички, розуміння необхідності занять спортом, виховувати дбайливе ставлення до свого здоровя.

Хід заходу:

Вчитель: Уперше Всесвітній день здоров'я було відзначено 7 квітня 1950 року. Відтоді заходи, що проводяться щороку в цей день, дозволяють ще раз голосно нагадати всім і кожному, що здоров’я – це безцінний скарб.

(відкривається дошка і діти читають тему години спілкування)

Давайте поміркуємо, хто такі діти?

(Це маленькі хлопчики та дівчатка, які виростуть і стануть чоловіком та жінкою)

А що таке здоровя?

(Це правильна, нормальна поведінка живого організму, самопочуття людини)

А як ви розумієте слово нація?

(Це люди, які розмовляють однією мовою, живуть на одній території)

Якщо буде здоровим кожен із нас, тобто не хворітиме, гарно себе почуватиме – буде здоровим увесь наш український народ.

(Відчиняються двері і до класу заходить Мікробчик (тато або мама)

Я – Мікробчик,

Я – хворобчик,

Я – до всіх чіпляюсь,

Замазур, ледачих,

Які спорт не люблять,

Дуже їх кохаю!

Я хвороби їм підкину:

Дифтерію, фарингіт,

І ангіну, і бронхіт.

Завжди весело мені,

Як хворіють діти.

Я – росту, міцнію,

Набираюсь сили

Як хворіють діти.

Без хвороби я страждаю,

Без ангіни – помираю.

Це для мене – жах!!!

(Заходить лікар Айболить зі своєю валізою. Мікробчик ховається)

Лікар Айболить. Діти, а сюди не заповзав Мікробчик?

Діти. Так. Він тут.

Лікар Айболить. А ви знаєте, що таке мікроб?

Діти. Так. Це збудник хвороби.

Лікар Айболить. Я давно вже полюю на цього Мікробчика. Він так підступно входить у довіру до дітей, а потім вони страждають складними хворобами. Я у своїй валізі маю те, чого він не любить, а точніше – чого боїться, від чого може загинути. Слухайте уважно:

Мию, мию без жалю,

Мию там, де брудно,

А купатись не люблю,

Бо від того худну…

Діти. Мило!

(Лікар Айболить відкриває валізу і дістає шматок мила.)

Мікробчик. Ай-ай-ай! Не треба! Що я вам зробив поганого? Я ж добрий!

Лікар Айболить. Так Мікробчику, ти добре вмієш обманювати дітей і заражати їх різними хворобами. Слухайте, діти, далі:

Ой, порізала пальчик Оленка,

І у друзів – стільки турбот:

І промити ранку гарненько,

І залити у ранку….

Діти. Йод!

(Лікар Айболить дістає із валізи йод. Мікробчик, зігнувшись, стогне, потихеньку пробирається до дверей.)

Лікар Айболить. Діти, подивіться на цього Мікробчика! Іще трішки – і ми його переможемо! Слухайте далі:

Хоч великі зуби маю,

Та нікого не кусаю.

Як мене ж хто вкусить,

То заплпкать мусить.

Я до цього звик,

Звуть мене - …

Діти. Часник!

( Мікробчик зникає за дверима.)

Лікар Айболить.(дістає часник) Діти, часник – це наш перший рятівник. Він не дає мікробам псувати не лише себе, а й усіх поруч. Якщо в квартирі є хворий, досить почистити 2 зубки часнику, подрібнити та поставити біля хворого. Через кілька днів він одужає. А що ще треба робити, аби бути здоровим?

Діти. Займатися спортом!

Лікар Айболить. Правильно! Отже, я вас дуже прошу, поговоріть про це зараз без мене, ось вам конвертики. А я піду слідом за Мікробчиком до інших класів, бо боюсь, що він там може прижитися.

(Лікар Айболить іде з класу, зібравши свої речі)

Вчитель. Подивимося, що нам залишив лікар Айболить. Відкрийте конвертики. У них лежать малюнки різних видів спорту, але розрізані навпіл. Їх треба правильно скласти у ціле.

Зараз ми попрацюємо в парах. Вашим завданням буде правильно скласти малюнок і назвати види спорту, зображені на них.

(На дошці вивішуються картинки)

Вчитель. А хто з вас займається спортом?

А зараз ми прочитаємо про одного хлопчика і його ставлення до фізкультури.

Г.Бойко « Про Юру і фізкультуру»

Щось із Юрою не те:

Щось наш Юра не росте…

Він такий у нас тоненький,

Хворобливий і худенький,

Мов заморене курча,-

Одноліткам до плеча…

Та чи знаєте ви те,

Чом наш Юра не росте?

Придивіться: він з дружками

Мчить по вулиці з книжками.

Звідкіля біжиш, ти, Юро?

Я тікаю з фізкультури!

Робота над змістом твору:

Який Юра?

А чому він такий?

Вчитель. Пригадаймо, як потрібно сидіти за партою? Чому?

Як ви гадаєте, чому деякі наші учні встигають вчитися в школі, відвідувати гуртки, почитати, погратися з друзями,  подивитися телевізор….

Діти. Вони вміють правильно розподіляти свій час.

Вчитель. Тобто, дотримуються режиму дня. Він допомагає кожному багато встигнути і не втомитися. Дома ви разом з батьками складете свій режим дня. Він у кожного буде різний.

Вчитель. Чи запамятали ви, діти, що потрібно, аби бути здоровим?

Отже, якщо кожен з нас турбуватиметься про своє здоровя, не хворітиме, то буде здорова і вся наша Україна!

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку