Формування ключових компетентностей в умовах становлення Нової української школи. Будильський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад. Підготувала:заступник директора з навчально-виховної роботи. Хрін Людмила Миколаївна
Номер слайду 2
«Учитель живе доти, доки вчиться; Щойно він перестає вчитися, у ньому помирає вчитель»К. Ушинський
Номер слайду 3
Особистість Інноватор Патріот Основне завдання освітян – виховати
Номер слайду 4
Методична проблема закладу: «Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах»
Номер слайду 5
Передовий педагогічний досвідучителя математики. Ворожко Людмили Володимирівни
Номер слайду 6
7 навчальних зон. Зона відкриттів. Зона новин. Зона тишіЗона матеріалів
Номер слайду 7
Зона вчителя. Комунікативна зонаІгрова зона. Зона відпочинку
Номер слайду 8
Спортивний майданчик
Номер слайду 9
Формування ключових компетентностей учнів
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Майстер-клас з кандидатом біологічних наук, доцентом кафедри мікробіології Сумського національного аграрного університету Лівощенко Людмилою Павлівною
Номер слайду 12
“Школа - соціокультурний центр села, середовище для інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дитини”Добрик крокує планетою. Духовне самовдосконалення людини. Розвиток творчих здібностей особистості Виховання патріота України. Книга вчить, як на світі жить. Шкільна їдальня. Культура споживання їжіВесела перерва. Активно відпочиваємо. Сприяння здоров'ю
Номер слайду 13
Ветеран живе поруч. У шкільній їдальніУ бібліотеціДуховне вдосконалення людини
Номер слайду 14
Сучасна модель навчального закладу «Школа сприяння здоров’ю»
Номер слайду 15
Канадсько-український проект «4-h»Квітучий сад на вікні Квітник моєї мрії Лікарські рослини
Номер слайду 16
Освітня реформа тільки тоді буде мати успіх, якщо кожен педагог стане реформатором власного щоденного навчального досвіду.