Сценарій, Презентація "Учитель - то достойний знань вінець"

Про матеріал

Сценарій розроблений на основі матеріалів з Інтернет мережі. В кінці свята можна роздати вчителям, які присутні в залі, маленькі смайлики, виготовлені із фетру або іншого матеріалу

Перегляд файлу

Сценарій свята до дня вчителя

«Учитель – то достойний знань вінець»

 

Голос за сценою:

Якщо люди самі не вміють літати, нехай научать літати своїх дітей. Літати високо, далеко, красиво. І настане час, коли діти розкриють крила і полетять.

Нехай дорослі просто підуть за дітьми, щоб оберігати їх від падіння. І тоді вийде, що дорослі теж летять…

Учити літати…

Учити мріяти…

Учити творити…

Це призначення педагога!

 

Ведучий: 

Доброго дня, дорогі наші вчителі! У прекрасну пору року приходить до нас освітянське свято. Це час, коли шелестить золотим листям осінь і приносить нам свої щедрі дари

 

Ведучий:

Сонце стає лагідним і бажаним, небо – синім і глибоким. Усі фарби стають насиченими і теплими. Усе це лише підкреслює, як ми любимо Вас, дорогі вчителі. Для вас – ці теплі осінні акорди

 

Звучить пісня №1  ___________________________

 

На дошці висвітлюються слайди у формі презентації до уроку

 

Ведучий:

Дорогі наші педагоги! Скільки раз Ви заходили до класу і говорили: «Доброго дня! Тема нашого сьогоднішнього уроку…»             

Ведучий:

Але в переддень Вашого професійного свята ми хочемо провести для Вас для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. Тема уроку «Характеристика образу сучасного вчителя спеціалізованої школи № 255» за філософсько-комедійним романом «Вчительська доля»

Ведучий:

Мета уроку: допомогти зрозуміти особливості образу сучасного вчителя; сприяти вихованню стійких моральних переконань, що учитель теж людина, що життя існує і за межами школи;  розкрити сутність основного конфлікту «Протистояння вчитель-учень. Вчитель хоче навчити, учень робить все можливе, щоб не вчитись»; розвинути навички правильного відпочинку; засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки; виховувати почуття любові та поваги до себе

Ведучий:

     І так, ми розпочинаємо урок

Ведучий:

     То скажіть, яким має бути справжній учитель?

1

Учитель може бути різним:
Серйозним, іноді – не дуже.
Суворим. Строгим. Навіть  грізним.
…Лише не був би він байдужим

2

    Повинен вміти жартувати.

А  може щось і призабути.

Повинен він багато знати.

Жорстоким він не може бути   

3

І толерантним дипломатом,
Культурним, ввічливим і чемним.
Учитель може бути святом,
Щоб не було життя буденним.

4

Учитель може бути другом,
Для когось – мамою чи татом.
Та щоб не говорив він сухо
І не почув услід: «Диктатор»…

5

Учитель може бути різним.
Іти у ногу з сьогоденням.
Та лиш зі справжньої  любові
Розквітне творчості натхнення

 

Звучить пісня  №2 ___________________________

 

Ведучий:

Існує безліч літературних творів про загальнолюдські цінності, про чесність, доброту, самопожертву.

На сьогоднішньому уроці ми будемо аналізувати образ сучасного вчителя, та спробуємо зрозуміти в чому полягає сенс його життя

Ведучий:

Протягом уроку Ви повинні дати відповідь на проблемне запитання. В чому особливість образу вчителя? У чому полягає його  актуальність у ХХІ столітті?

 

Звучить музика. На сцені Отелло і Дездемона

 

Отелло: (бросается к Дездемоне)

    Шаги я слышу… Наконец-то дома

Жена моя. И сварит мне обед.

Я голоден чертовски, Дездемона!      

Дездемона:

    Отелло, у меня обеда нет

 

Отелло: 

    Мне, право, не до шуток, дорогая,

Наш холодильник пуст уже давно!

От голода я просто умираю...

Дездемона:

    Но я работала, а не была в кино!

 

Отелло:

    Что в сумке у тебя? Опять тетрадки!

Ты принесла домой?! О горе мне!

 

Дездемона:

    С твоими нервами, смотрю, не все в порядке,

Ты даже вскрикивал не раз уже во сне

 

Садится проверять тетради

Отелло: 

    Послушай, Дездемона, в самом деле

Не плохо бы перекусить сейчас!

 

Дездемона:

    Отелло! Мы уже сегодня ели!

И даже вредно есть в столь поздний час.

Но если очень хочешь, можешь, милый,

Яичницу поджарить, только сам.

Не отвлекай меня, прошу тебя, любимый!

Осталось три яйца, их хватит нам

 

Отелло:

    Какие три? Два съел еще вчера я

 

Дездемона:

    Ну хорошо. Пожарь себе одно

 

Отелло:

    Но холодильник пуст!

 

Дездемона:

    Ну я не знаю, куда могло исчезнуть вдруг оно?!

 

Отелло:

    Послушай, есть и у меня работа,

Но мне от голода на ум ничто нейдет!

 

Дездемона:

    Ах, милый, ну придумай, право, что-то...

Займись делами! И голод пропадет.

 

Отелло:

    Неутолим мой голод. Неужели

Так трудно в магазин тебе сходить?

 

Дездемона:

    Я думала, зайду в конце недели,

Но ты бы сам мог что-нибудь купить!

Ты мне мешаешь, милый. Между прочим,

Так мало времени осталось, дорогой!

Дежурить буду в школе я до ночи:

На дискотеке класс гуляет мой

Отелло:

    Какая дискотека?! Что за шутки?

Вот-вот семья разрушится у нас!

 

Дездемона:

    Ах, знаешь, не осталось ни минутки,

Там ждет меня уже, пойди, мой класс

Отелло:

    Как черт от ладана, сбегаешь ты из дома.

Тебе важней работа, не семья.

Молилась ли ты на ночь, Дездемона?

О, Жизнь моя, несчастная! Прости, любовь моя!

 

Звучить пісня  № 3___________________________

Ведучий:

 У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, художник  – у своїх картинах,  а вчитель – у думках і справах учнів. Багато людей все життя із почуттям вдячності згадують свою школу та вчителів. Адже в кожному прожитому шкільному дні було щось неповторне, незабутнє, що залишило свій відбиток у їхній душі                                                       

Ведучий:

Але найяскравіші враження від шкільного життя залишаються у вчительських дітей

 

Звучить музика. На сцену виходять учительські діти

 

1

    Ми прийшли до вас на свято,

Не займем часу багато.

Хочем тільки привітати,

Сокровенне вас сказати    

2

    Любі мами, любі тата,

Зичим витримки й завзяття.

Як же вам допомогти,

Щоб ви нерви зберегли? 

3

    Бо шкільна ваша робота -

Це не головна турбота.

Головне диктує час -

Вам треба думати по нас    

4

    Мама вчителька! Щасливий!

Всі так заздрили мені,

Коли з мамою я йшов,

Йшов до школи день при дні

5

    Та яке там щастя? Звідки?

Все не так, як у людей.

І не заздрити - жаліти

Треба вчительських дітей

6

    Спробуй в класі ворухнутись,

Чи з уроку утечи,

Не дай Боже, запізнитись -

Знають враз усе батьки.

Що всім можна – тобі зась,

Не послухав – начувайсь

7

    То не так ти одягнулась,

«Де ж це совість твоя й стид, –

Чую майже щохвилини, –

Ти учительська дитина»

Ну хіба не геноцид?

8

    Ввечері лягаю спати,

Прошу казку розказати,

Як всім дітям перед сном.

Де там. Мама за столом.

Пише, пише, щось листає

І на мене не зважає

9

    А щось скаже – я й так знаю:

«Плани тільки допишу

І контрольні перевірю -

Все, що хочеш, розкажу».

Тільки я уже не вірю…

10

    Мовчки в ліжко я лягаю,

Покручуся й засинаю,

А вві сні

Мама бачиться мені

Лікарем, кондитером,

Тільки не учителем!!!...

11

    От тому й кричати мушу

І звертатись до людей

Всі разом:

    SOS! Рятуйте наші душі,

Бідних вчительських дітей!!!

Ведучий:

Дорогі вчителі. Я думаю, що всі ви втомилися, тому настав час фізкультхвилинки                         
 

Учені роздають всім вчителям по цукерці. Звучить музика

 

Ви сиділи, ви трудились,вже й голівоньки втомились, 
Раз, 2, 3, 4, 5 — можна ними похитать.
А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять. 
Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували. 
Раз, 2, 3, 4, 5 — можна вже її ковтать.
Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

 

Звучить пісня  _№ 4__________________________

Звучить фонограма

 

1:

Не кожен вчитель може бути Вчителем
Таким, щоби надовго, назавжди.
Таким, щоб називали не мучителем,
Не покровителем жорстокої доби

2:

Щоб згадували не лише із примусу,
Щоб пам’ять образ берегла, як скарб.
Щоби листи (хай навіть не написані!)
Хотілось надіслати хоч в думках

3:

Не кожен вчитель може бути Вчителем.
Дорога в серце – шлях не із легких.
Дитячі душі, вчасно не прочитані,
Як викинуті на смітник книжки

4:

Не кожен вчитель може бути Вчителем,
Бо різні нам Господь таланти дав.
Щоб  Учень хоч би раз в житті молитвою
Про справжнього Учителя згадав

 

Ведучий:

Любі наші вчителі! Ви змушуєте нас дивитися на все із захопленням, Ви вчите нас цінувати найдорожче – людське життя

Ведучий:

Ви відкриваєте перед нами світ. Ви показуєте нам, який же він прекрасний!

 

Ведучий:

Ви вчите нас як завжди залишатися справжньою людиною, як знайти вихід з найскладнішої ситуації, як стати самим собою

Ведучий:

Як за жодних обставин не втрачати віру в людей, і надію на краще

Ведучий:

Як не залишити після себе чорний слід на землі, як навчитися прощати і бути прощеними – цього і багато іншого навчаєте нас Ви, любі вчителі

Ведучий:

Наш урок закінчується. Ми хочемо побажати вам розумних учнів і толерантних батьків, багато цікавих ідей і педагогічних знахідок. Зі святом Вас, шановні вчителі!

 

Звучить фінальна пісня  _№ 5__________________________

docx
Додано
2 листопада 2018
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку