Дослідницька робота в 5-ти групах. Роман «Герой нашого часу» Завдання для груп1) З тексту повісті оберіть цитати для характеристики Печоріна або деталей його поведінки.2) Знайдіть пояснення мотивам його поведінки (якщо можливо, процитуйте).3) Проаналізуйте його взаємини з іншими героями повісті. Поясніть мотиви або причини, що ним керують.4) Прослідкуйте, чи змінюється характер героя упродовж повісті. Якщо так, знайдіть пояснення або причини цих змін.5) Зробіть висновок: яка риса характеру Печоріна домінує в цій повісті; що вплинуло на формування саме такої риси.
Печорин полон жизни, энергии, способен «Тамань» на сочувствие Активно добивается цели, «Княжна Мери» сострадает. Ищет спасения в любви, «Бэла» добивается, но… Не дорожит ни своей, «Фаталист» ни чужой жизнью. Не способен на элементарное «Максим Максимыч» движение к человеку «… и умер где-то в Персии»Роман «Герой нашого часу»Еволюція героя
Роман «Герой нашого часу»Рефлексія1. Узагальнююча бесіда. Які зміни відбуваються в характері Печоріна?З якою метою автор порушує хронологію подій, переставляючи повісті на свій розсуд?Чим відрізняється Печорін від людей його покоління?Як автор ставиться до свого героя?Чому автор називає Печоріна героєм свого часу?2. Складання плану-характеристики Печоріна