Головні поняття. Природне середовище. Природні небезпеки. Технічний прогрес
Номер слайду 3
На цьому уроці ми: проаналізуємо позитивний вплив природного середовищана здоров’я людини;обговоримо можливі небезпеки природного середовища;проаналізуємо позитивні та негативні наслідки технічногопрогресу
Номер слайду 4
Природне середовище і здоров’я. Щоб бути здоровими, потрібно дихати чистим, свіжимповітрям, пити чисту воду, вживати дари природи: фрукти,овочі, молоко, сир.
Номер слайду 5
Чи знаєте ви, що без води людина може прожити лише кілька днів, а без їжі — кілька тижнів? А скільки можна прожити без повітря?• За допомогою годинника із секундною стрілкою виміряйте час, на який можете затримати дихання. Скільки витримуєте: 30 секунд, 1 хвилину чи, як досвідчений пірнальник, 2–3 або навіть 4 хвилини?Та в будь-якому разі без повітря ви не витримаєте і 5 хвилин.
Номер слайду 6
Природне середовище і безпека• Розкажіть про небезпеки природного середовища, якітраплялися у вашому житті або свідками яких ви стали.
Номер слайду 7
Розвиток технологій
Номер слайду 8
Розвиток технологій і безпека. Об’єднайтеся у 2 групи. Проведіть мозковий штурм про: • група 1: переваги технічного прогресу; • група 2: недоліки технічного прогресу. По черзі презентуйте результати своєї роботи. Обговоріть, як можна зменшити негативний вплив технічного прогресу на природу.
Номер слайду 9
Добробут наступних поколінь
Номер слайду 10
Правило 3 R
Номер слайду 11
Подивіться відео про сміттєспалювальні заводи. Які ще способи зменшення кількості сміття ви знаєте?Відео про сміттєспалювальні заводи – Google Диск. Подивіться відео про міста майбутнього. Об’єднайтесь у групи «Місто», «Містечко», «Село». Уявіть себе архітекторами. Створіть груповий проєкт: «Місто (містечко, село) через 50 років». Зробіть презентацію, малюнок чи макет населеного пункту майбутнього. Відео про міста майбутнього – Google Диск
Номер слайду 12
Домашнє завдання §7 прочитати. Дослідіть інформацію з різних джерел про небезпекиприродного походження. Виконайте дослідження про розвиток технологій у XX–XXI століттях. Для цього:• перейдіть за посиланням Шаблон інтерв'ю – Google Диск , завантажте і роздрукуйтебланк інтерв’юера;• розпитайте дідуся чи бабусю про техніку (автомобілі, побутові прилади, засоби зв’язку), які були в часи їхнього дитинства;• заповніть бланк і порівняйте технології минулого із сучасним.