Презентація створена до уроку інтегрованого курсу, 6 клас. В презентації вміщено завднання, які допоможуть учням опрацювати матеріал уроку за підручником "Всесвітня історія. Історія України. 6 клас" (Щупак І.)
Тема: Завдання інтегрованого курсу історії. Хронологічні межі історії
Номер слайду 2
У результаті навчально-пізнавальної діяльності учениці/учні зможуть: Знати:– послідовність періодів історії людства, хронологічні межі історії Стародавнього світу;Розуміти:– завдання інтегрованого курсу історії;– періодизацію як спосіб упорядкування історії;– критерії, які історики й археологи використовують для періодизації історії України та всесвітньої.– поняття «цивілізація».
Номер слайду 3
ПЛАН:1. Що вивчає інтегрований курс історії.2. Періодизація історії людства.
Номер слайду 4
Як ви розумієте вислів давньоримського політичного діяча, оратора Цицерона:«Історія – це свідок часів, світило істини, вчителька життя, вісниця старовини»
Номер слайду 5
Згадайте види історичних джерел та визначте, які з них зображено.2456137
Номер слайду 6
1. Що вивчає інтегрований курс історії.Історія стародавнього світу – частина всесвітньої історії, яка вивчає найдавніший період в минулому людства. Хронологічні межі :від появи найдавніших людей (близько 3 млн років тому) до падіння Римської імперії (476 рік)
Номер слайду 7
Періодизація історії людства – умовний поділ історії людства на певні хронологічні періоди.1. Періодизація історії людства.
Номер слайду 8
Історична періодизація: світ і Україна
Номер слайду 9
Який вид історичних джерел було взято за основу для створення археологічної періодизації?Визначте, які матеріали первісні люди використовували для виготовлення знарядь праці?3. Поміркуйте, з яких матеріалів знаряддя праці були більш ефективними? Археологічна періодизація
Номер слайду 10
Опрацювати параграф 1. Вивчити термін «періодизація історії людства», історичну періодизацію, археологічну періодизацію. Відповіді на питання після параграфа усно.