До пухнастого хвоста є шубка в нього руда. Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати.
Номер слайду 2
Автор: учитель української мови та літератури Мар’їнської ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 Майорчикова Вікторія Вікторівна
Номер слайду 3
Тема: «Позитивні та негативні риси характеру Лиса Микити та їх вплив на долю героя» (за казкою І. Франка «Фарбований Лис») Мета: допомогти учням визначати головних та другорядних героїв казки; розвивати вміння робити характеристику образу на основі різних думок суджень, вміння обговорювати проблему, аргументувати свою позицію; виховувати в собі гарні риси характеру, щоб не було негативних наслідків. Тип уроку: формування комунікативних вмінь. Форма уроку: інтерактив Обладнання: малюнок Лиса, плакат «Займи позицію»
Номер слайду 4
Літом наїдається, зимою висипляється Вдалині посеред ночі засвітились хижі очі. Від його пісень у звірів морозець біжить по шкірі. До пухнастого хвоста є шубка в нього руда. Як рушає полювати, не виходить зайчик з хати. Хто на своїй голові ліс несе? Він ікластий і сердитий, Дуже любить землю рити. Жолуді весь час шукає Й малюків смугастих має.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
«Позитив» “Негатив” кмітливий хвастливий вправний гордий мисливець хитрий розумний необережний сміливий нечесний терплячий дотримує слово спостережливий товариський добрий цар м’якосердний
Номер слайду 8
Обгрунтуйте ваші твердження Я думаю …. Я вважаю, що … Я не згоден з тим, що … Я маю припущення …. Я згоден з тим, що … Я пам’ятаю, як … Я переконаний, що …
Номер слайду 9
Складіть за зразком вільний вірш. Я – Лис Микита. Живу в темному лісі. Я – Лис Микита. У діжці з фарбою опинився. Я – Лис Микита. Назвався звіром Остромислом. Я – Лис Микита. Звірі на мене розлютилися.