Підручник, с. 14 Виконання вправ 1-4— На дошці оголошень Ґаджик побачив повідомлення. Прочитайте його.— Про що повідомляється в оголошенні?— Чи хотілося б вам узяти участь у змаганнях із плавання?— Випишіть у зошит виділені в оголошенні слова.— Порівняйте вимову м'яких приголосних звуків.— У якому слові цей звук подовжений?— Зробіть висновок, якими буквами позначено подовжений звук.— Перевірте себе за правилом.— Запам'ятайте: подовжені м'які приголосні звуки позначаємо на письмі двома однаковими буквами.— Знайдіть і випишіть з оголошення інші слова з подовженими приголосними звуками. Підкресліть букви, що позначають подовжені звуки.
Вправа «Блок запитань»Учитель пропонує дітям хмару «тегів», що необхідно доповнити. Наприклад, на інтерактивній дошці можна вивести слайд, де зазначено варіанти:· Я вже знаю... · Я розумію, що... · Я вмію... · Я можу...· Було цікаво дізнатися, що...· Мене здивувало...· Мені захотілося... Тощо. Кожен учень вибирає по 1-2 пропозиції та закінчує їх.