— Щоб туристам було зручно та небезпечно у поході, необхідно дотримувати деяких правил. Прочитайте їх.— Запишіть їх у зошиті.— Підкресліть слова, у яких є подвоєння приголосного звука.— Як подовжені м'які приголосні звуки позначаються на письмі?— Як їх позначаємо у звукових схемах?— Сьогодні на вас чекають випробування для справжніх туристів.
Виконання вправ 2-4.— Родзинка пропонує і вам прочитати записку Оленки.— Що не так у ній? (Є помилки.) Назвіть їх.— Про що повідомляється в записці?— Перечитайте записку. З чого вона починається? (Із привітання до Родзинки.)— Що написано далі? (Повідомлення.)— Чим завершується записка? (Підписом, який указує на того, хто її писав.)— Ми розглянули послідовність написання записки, запам'ятайте її.
Випробування п'яте. Зарядка для туристів. До річки швидко ми спустилися. (Крокують на місці.)Нахилилися та вмилися. (Нахиляються, імітуючи вмивання.)Побачили камінці — потримали у руці. (Перекладають уявний камінець у руках.)Потім кинули у воду. (Кидають уявний камінець.)Перестрибнули колоду. (Стрибають уперед — назад.)Потім будемо пірнати. (Імітують плавання.)Треба кисню нам набрати. (Вдихають, видихають.)
Випробування шосте. Фотозвіт— Дуже часто туристи беруть із собою цей предмет. Відгадайте, про що йдеться. Сніг зимою, сонце літом,Поле, що чарує цвітом, —Все на чіп він зберігає —Дуже добру пам'ять має!— Так, правильно! Це фотоапарат.— Навіщо його беруть туристи?— Хто має досвід фотографування? Що ви полюбляєте фотографувати більше?— Створіть власний фотоапарат із цеглинок LEGO.