Презентація з української мови, узагальнення й систематизація знань учнів з теми "Складнопідрядні речення. Урок-квест", 9 клас ( додаток до уроку)

Про матеріал

Додаток до уроку "Складнопідрядне речення ( урок-квест, 9 клас)" - презентація, що містить аудіо та відео фрагменти

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Складнопідрядні речення Урок-квест9 кл.

Номер слайду 2

Я вітаю тих, хто… хоче працювати. Я вітаю тих, хто… в доброму гуморіЯ вітаю тих, хто… хоче дізнатися про щось нове. Я вітаю тих, хто…хоче спілкуватися

Номер слайду 3

Мета та завдання уроку: повторити та поглибити вивчений матеріал з теми; формувати вміння знаходити в тексті СПР , аналізувати їх, правильно розставляти потрібні розділові   знаки; збагачувати свій словниковий запас; виховувати людські якості спілкування; уміння працювати в команді; бажання бути успішним; прищеплювати любов до рідного слова

Номер слайду 4

Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.

Номер слайду 5

Карта квесту

Номер слайду 6

“СПР п᾿ятірка”“ Сполучнички”“ 3 Д+”Команди:

Номер слайду 7

“Розминка”

Номер слайду 8

Зупинка 1 - “Святкова”

Номер слайду 9

Прочитайте вірші, знайдіть СПР і вкажіть кодовану відповідь.1) Миколаю, Миколаю,Всі на тебе ми чекаєм!2) Приходи у кожен дім,Щоб добробут був у нім!3)Темна нічка наступає,Снігом білим засипаєВсі дороги і будинки,Всі дерева і ялинки.4)Ніби казка на малюнку,Сніг малює візерунки.5)Двері в хату відкривай,Йде до вас сам Миколай.6)Він несе свої вітання,Радість, свято, побажання, Щоб у кожній хаті Всі були багаті!7) Щоб у кожнім домі всі жили в любові!8) Щедрий, добрий чарівник чарував над вами й зник, Ваші очі тепер сяють, Миколая прославляють.9) Я зі святом Вас вітаю й віри в диво Вам бажаю!

Номер слайду 10

2, 4, 5,6, 8 Відповідь:

Номер слайду 11

Зупинка 2 - “ Лінгвістичний феєрверк”1. Богом/щасливими/того/люди/бути/щоб/створені/всі/для2. дитина/ червона/ зацвіла/ ніби/ дівчина/ в/ калина/ засміялась/ долині3. яка/не/гірка/бійся/хоч/правди4. любити/ щоб/ працю/ добре/ жити/ треба

Номер слайду 12

Відповідь:1. Всі люди створені Богом для того, щоб бути щасливими.2. Зацвіла в долині червона калина, ніби засміялась дівчина-дитина.3. Не бійся правди, хоч яка гірка.4. Щоб добре жити, треба працю любити

Номер слайду 13

Прислів᾿я: “Бачили очі, що купували – їжте, хоч повилазьте”Зупинка 3 – “До Пархіма в гості”

Номер слайду 14

Завдання: знайти у тексті по 1 реченню, які б відповідали схемам: 1. [ ], ( ). 2. [ , ( ), ]. 3. ( ),[ ]

Номер слайду 15

Зупинка 4 – «Синтаксична палітра».

Номер слайду 16

1. Несли кобзарі славні народні пісні по всій землі нашій... .2. Летіли сніжинки з високого неба... .3.  Я вигрію холод своєю душею... . 4.  І лиш тоді прокинеться весна.... 5. Ходімо в райдугу, кохана... .6. Ненька серцем спиняє вітер... . 7.  ...не жити тут бджолі.  8.  ...прийдуть з України верби і тополі. (В. Симоненко).9. Навшпиньки тиша ходить у саду... . А) щоб впасти на вії, всміхнутись до тебе ; Б) як упаде бурулька кришталева; В) щоб не рвався в дитячі сни; Г) і якщо впадеш ти на чужому полі;Д) щоб гілку не труснути ненароком;Е) щоб чули їхню кобзу, їхні думи, їхній голос ; Є) якщо зуміємо пройти ; Ж) коли б не квітучі долини під горами ; З) щоб повнилась чашею наша весна

Номер слайду 17

Відповідь:1 Е, 2 А, 3 З, 4 Б, 5Є, 6 В, 7 Ж, 8 Г, 9 Д

Номер слайду 18

Зупинка 5 – «Мовний бар»

Номер слайду 19

Завдання: виправити помилки у слововживанні Відстаючий учень – Відпочиваючий чоловік – Подорожуючий юнак – Захоплююча подорож – Хвилюючі слова –

Номер слайду 20

Відповідь: Невстигаючий учень,( учень,який відстає у навчанні)Чоловік, який відпочиває (відпочивальник)Юнак, який подорожує (подорожній)Захоплива подорож ( приваблива, принадна)Слова, що хвилюють (зворушливі слова)

Номер слайду 21

«Хвилинка веселинка»

Номер слайду 22

«Цифровий диктант»: «ТАК» - 1 , «НІ» - 0 1. СПР складається з синтаксично нерівноправних частин.2. Одна з цих частин – головна, а друга – залежна.3. Від підрядної частини можна поставити питання до головної.4. Частини СПР поєднуються підрядними сполучниками та сполучними словами.5. Частини СПР поєднуються безсполучниковим зв’язком .6. Сполучники виступають членами речення.7. Сполучники містяться в головній частині СПР.8. Між головною і підрядною частинами СПР ставлять тире або двокрапку.9. Підрядна частина не завжди стоїть після головної.10. У реченні «На власному досвіді дитина повинна зрозуміти, що без праці неможливе життя» підрядна частина стоїть перед головною.11. Чи правильно накреслена схема цього речення  Схема:  [   ], (що…).12. Що – слолучне слово.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1. (За підручником О. Авраменка) Повторити теоретичний матеріал підручника ст.86, виконати впр. 5 на ст.88.2. (За підручником В. Тихоші) §34-35 впр. 425 ст.186

Номер слайду 25

Зупинка 6 – «Зустріч із маестро»

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Незабаром Новий рік. Переступить ваш поріг!Хай до вас він завітаєЗ тим, що серце забажає. З новорічними святами!!!

pptx
Додано
3 січня 2019
Переглядів
4159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку