Презентація з Я досліджую світ для 3 класу на тему: "Різноманітний світ тварин"

Про матеріал
Я досліджую світ, 3 клас. Презентація. До підручника 3 клас (Т. Гільберг, С. Тарнавська)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Я досліджую світ, 3 клас. Різноманітний світ тварин

Номер слайду 2

Хвилинка спостережень. Яка зараз пора року?Назвіть місяць, число, день тижня. Що ви можете сказати про стан неба?Сьогодні тепло чи холодно?Чи є надворі опади? Які саме?

Номер слайду 3

Вправа-гра «Звуки живої природи»Завдання. Учні стають у коло. Кожен має назвати свою улюблену тваринку за допомогою звуків, які вона видає. Інші учні мають відгадати, про кого йде мова.

Номер слайду 4

Вправа-гра «Звуки живої природи»Завдання. Сісти зручно, закрити очі та уявити себе в лісі або в іншому куточку природи, послухати та відгадати тварин за звуками. (https://youtu.be/0c. DHt. YLu. CSg)

Номер слайду 5

Вправа «Передбачення»Як ви гадаєте, про що сьогодні ми будемо говорити? Яку тему будемо вивчати під час уроку?Отже, сьогодні ми поговоримо про тварин. Дізнаємося про їх різноманітність. Навчимося розрізняти групи тварин за їх істотними ознаками.

Номер слайду 6

Інтелект-карта «Тварини»Завдання. З допомогою підручника пригадати, на які групи поділяються тварини. Назвати та записати по кілька представників кожної з груп.

Номер слайду 7

Робота в малих групах. Завдання. Вибрати із запропонованих дві істотні ознаки кожної групи тварин.

Номер слайду 8

Робота в малих групах. Самоперевірка роботи груп.

Номер слайду 9

Весела руханка https://youtu.be/-Nkp. Bmmkix. Y

Номер слайду 10

Вправа «Доведи або спростуй»Завдання. Доведіть або спростуйте наступні твердження. Черепаха – це плазун.Їжак належить до групи звірів. Дельфіни – це риби, а не ссавці. Сонечко, муха – це комахи. Кури не відносяться до птахів, бо не літають. 

Номер слайду 11

Кросворд Завдання. Вписати відгадки до загадок у кросворд та прочитати слово, яким називають сукупність тварин, що живуть на певній території.1. Пір'я – вбраннячко розкішне: Золоте, барвисте, пишне. Ходить гордо, наче пан,Дивний красень, птах …2. Вісім лапок працьовитих. Вміють сіточку зробити,Між гілок прилаштувати та. На мушок полювати.3. Хто дзижчить уже від ранку,Лізе в мисочку сметанки,Спати діткам заважає,Попід стелею літає?Геть, нахабна набридухо!Це велика чорна …4. Спритно плаває, пірнає,Іноді нас покатає,В морі він такий один!Здогадалися хто? 5. У зеленому жакетіГаласує в очереті. Хоч і плавати мастак,І не риба, і не рак.фазанпавукмухадельфінжаба

Номер слайду 12

Кросворд Завдання. Вписати відгадки до загадок у кросворд та прочитати слово, яким називають сукупність тварин, що живуть на певній території. ФАУНА

Номер слайду 13

Вправа-гра «Хто зайвий?» Завдання. Підкреслити зайву тваринку у кожному рядку. Аргументувати свій вибір. Бджола, капустянка, вівсянка, муха. Вуж, черепаха, ящірка, черв’як. Косуля, лелека, ведмідь, єнот.

Номер слайду 14

Технологія «Шість капелюхів»Завдання. Клас ділиться на групи за кольором капелюхів. Кожна група готує та презентує завдання.

Номер слайду 15

Білий капелюх. Факти. Завдання. Назвати всі цікаві факти про світ тварин, які ви довідались на уроці.

Номер слайду 16

Червоний капелюх. Емоції. Завдання. Уявіть, що ви стали бездомним кошеням і блукаєте вулицями. Які почуття виникають у вас у пошуках їжі, притулку і догляду? Запишіть усі проблеми та виклики, з якими стикаються бездомні тварини.

Номер слайду 17

Чорний капелюх. Критика. Завдання. Навести приклади, коли тварини можуть завдати шкоди людині. Назвати тварин, небезпечних для людей.

Номер слайду 18

Жовтий капелюх. Позитив. Завдання. Розповісти, як тварини впливають на психічне здоров’я людей. Пояснити, чому, за доказами учених, люди, які мають домашніх тваринок, живуть довше.

Номер слайду 19

Зелений капелюх. Креативність. Завдання. Зробити із природних матеріалів – каштанів веселих павучків. Скористатися алгоритмом роботи, вміщеним у підручнику на с.146

Номер слайду 20

Синій капелюх. Висновки. Завдання. Скласти сенкан «Тварини»

Номер слайду 21

Гра «Павутинка»Завдання. Уявіть, що сталося так, що всі тварини на Землі раптом зникли. Чи зможемо ми жити без тварин? Чому? Аргументуйте свою думку.

Номер слайду 22

Вправа "Три факти та одна умовна брехня». Рефлексія. Завдання. Обрати будь-яку тварину із запропонованих зображень. Придумати про неї 4 твердження, з яких 3 є правдивими, а 1 - умовною брехнею. Решту учнів мають здогадатись, яке з тверджень є неправдивим.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
18 лютого
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку