Презентація “Викладання історії та різні форми надання нового матеріалу"

Про матеріал

Презентація до майстер-класу з методики викладання історії за темою

“Викладання історії та різні форми надання нового матеріалу"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика викладаня історії (Викладання історії та різні форми надання нового матеріалу) Підготувала Вчитель історії Серобян Д.А.

Номер слайду 2

Програми в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні вчителі. Школа — це передусім учитель. Особистість учителя — наріжний камінь виховання. В.О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Урок-лекція – це один з найшвидших способів передачі інформації: за короткий час можна охопити значний за обсягом матеріал, викласти його послідовно, аргументовано, доказово, зробити висновки. Для мене як для вчителя історії це найшвидший спосіб передати інформацію. Коли хочеш познайомити дітей з новою темою.

Номер слайду 4

Урок з використанням ІКТ

Номер слайду 5

ІВАН ВИГОВСЬКИЙ Видатний український державний діяч ,тонкий і розумний політик ,військовий спеціаліст,визнаний дипломат,людина високого розуму та європейської освіченості.. Тема. Гетьманування І. Виговського. Початок Руїни.

Номер слайду 6

Походив з українського шляхетського роду на Київщині.

Номер слайду 7

ПІСЛЯ СМЕРТІ Б. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО БУВ НАКАЗНИМ ГЕТЬМАНОМ ПРИ ЮРІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ.

Номер слайду 8

Зовнішня політика Обстоювати повну самостійність України Продовжувати політику Б.Хмельницького,спрямовану на розбудову незалежної козацької держави. Зміцнити міжнародний авторитет козацької держави Встановити дружні відносини з усіма сусідніми країнами

Номер слайду 9

1)Відкинув ідею спадкового гетьманату,в основу поклав принципи олігархічної республіки 2)Спирався на шляхту та козацьку старшину 3)Це призвело до зростання масового невдоволення й соціального вибуху. ВНУТРІШНЯ ПОЛІТИКА

Номер слайду 10

У ЖОВТНІ 1569 Р. НА ЧОРНІЙ РАДІ БУВ УСУНЕНИЙ ВІД ВЛАДИ І ПОВЕРНУВ ГЕТЬМАНСЬКУ БУЛАВУ Ю.ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ.

Номер слайду 11

Цією презентацією я хотіла показати як саме діти можуть ознайомлюватись з темою. За презентаціями на уроках діти за допомогою вчителя можуть складати конспект у вигляді асоціативного куща.

Номер слайду 12

Робота в парах – це усне, письмове або практичне виконання навчальних завдань двома учнями в умовах синхронної роботи всіх пар.

Номер слайду 13

Робота в парах (опрацювати текст, заповнити схему опису битви) На початку квітня 1659 р. московське військо на чолі з князем О. Трубецьким підійшло до Конотопа і взяло його в облогу. Місто за¬хищали 4 тис. козаків на чолі з наказним гетьманом Г. Гуляницьким. Героїчна оборона дала змогу І. Виговському разом із поляками і тата¬рами рушити на допомогу обложеним. 8—9липня 1659 р. під Конотопом відбулась вирішальна битва, у якій Виговський разом із татарами і поляками завдав нищівної по¬разки 100-тисячній московській армії на чолі з князем О. Трубець¬ким. У битви поліг цвіт московської кінноти, а переляканий цар на¬віть залишив Москву, боячись походу козаків на Москву.

Номер слайду 14

Схема опису битви Назва і роки війни___________________________________________________________________ Назва (місце) битви __________________________________________________________________ Дата битви __________________________________________________________________________ Чисельність протидіючих сторін: Російське військо ____________________________________________________________________ Війська Виговського __________________________________________________________________ Очільники війська ____________________________________________________________________ Особливості битви ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Результати і втрати сторін_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 15

УЧНІ РІЗНИХ КЛАСІВ ВИВЧАЮЧИ ІСТОРІЮ ОВОЛОДІВАЮТЬ ТАКИМИ КАРТОГРАФІЧНИМИ ВМІННЯМИ: - 5 КЛАС. СФОРМУВАТИ ЕЛЕМЕНТАРНІ ВМІННЯ ЗЧИТУВАТИ ІСТОРИЧНУ ІНФОРМАЦІЮ З КАРТОСХЕМИ. - 6 КЛАС. 1) НАВЧИТИСЯ ЧИТАТИ КАРТУ, ПОКАЗУВАТИ НА НІЙ ІСТОРИЧНІ МІСЦЯ, ВИЗНАЧАТИ ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ КРАЇНИ, РЕЛЬЄФ МІСЦЕВОСТІ, ЗНАТИ ЛЕГЕНДУ КАРТИ; 2) ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ ПО КОНТУРНІЙ КАРТІ. - 7 КЛАС. 1) ПРАЦЮВАТИ З КАРТОЮ, ВМІТИ ЧИТАТИ ЇЇ; 2) ВИКОРИСТОВУЮЧИ КАРТУ, ЗНАХОДИТИ ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ ІСТОРИЧНИХ ПОДІЙ. - 8 КЛАС. ПІД ЧАС РОБОТИ З КАРТОЮ ВМІТИ ВИДІЛЯТИ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА Б ДОПОМОГЛА РОЗІБРАТИСЯ У МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ, ПОЛІТИЧНИХ ІНТЕРЕСАХ ТІЄЇ ЧИ ІНШОЇ КРАЇНИ. - 9 КЛАС. ВІЛЬНО ЧИТАТИ КАРТУ, КОРИСТУВАТИСЯ НЕЮ ЯК ОДНИМ ІЗ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ, ВСТАНОВЛЮЮЧИ ХАРАКТЕРИСТИКУ ІСТОРИЧНИХ ПОДІЙ, ЯВИЩ, ПРОЦЕСІВ. - 10 КЛАС. АНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ НА КАРТІ ЯК ДЖЕРЕЛО ЗНАНЬ ПРО ГЕОПОЛІТИЧНІ ІНТЕРЕСИ КРАЇН У КОНКРЕТНИЙ ІСТОРИЧНИЙ ПЕРІОД. - 11 КЛАС. АНАЛІЗУВАТИ КАРТУ ЯК ДЖЕРЕЛО ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ТА МІСЦЕ УКРАЇНИ У НИХ. Робота з картами на уроках історії

Номер слайду 16

Номер слайду 17

МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ ІСТОРИЧНИХ ДЖЕРЕЛ За допомогою документа реалізується принцип наочно­сті в навчанні історії. Документ робить розповідь учителя жвавою і яскравою, а висновки більш переконливими. Значимість документа також у тім, що він сприяє конкретизації історичного матеріалу, ство­ренню яскравих образів і картин минулого, створює відчуття духу епохи.

Номер слайду 18

Робота з документом Із таємного донесення в Розрядний приказ (літо 1659 р.) ...Довірився мені пан Цецюра, полковник переяславський, що має [намір] на раду чорну вдарити, вибравши час, і тут скоро до князя Григорія Григоровича [Ромодановського] про це давати знати, щоб, знаючи про це, давав князь Ромодановський поміч. А ту раду з тієї причини хоче учинити, що бачить, як через Виговського сталося спустошення землі ордою і ляхами. І що від його царської величності відступивши без усякої важливої причини, Виговський хоче і всіх до свого умислу залучити... Чув я... що пані гетьманова дорікає панові Виговському, мужеві своєму, кажучи, що «і сам пропадеш, і людей погубиш»; те ж і Антон Жданович в очі панові Виговському говорив... Чув я... що говорив пан Виговський, як би, раз чи два побившись із військом московським, мир учинити. ...Уся чернь, як козаки, так і міщани ніжинські, хочуть під рукою його царської величності бути, тільки гетьманича Гуляницького сіверська через своїх людей всякого схиляла на бік задуму Виговського... Черкаси з черкаських міст, які міста тепер великому государеві служать, і його розіб’ють, і хан нібито Виговському переказав, що без нього, Івашка, на государеві міста він, хан, не йде, що тепер у татар коні худі; а як тільки татари коней відгодують, а він, Івашка, Ромен візьме, то вони нібито підуть за Сейм ріку на государеві міста разом.

Номер слайду 19

Запитання до документа 1) Яку інформацію про змову проти Виговського передає документ? Хто стоїть на чолі змови, які обвинувачення проти Виговського він висуває? 2) Що на основі документа можна сказати про становище Виговського та його оточення в цей час? Які свідчення слабкості позицій гетьмана містяться в документі?

Номер слайду 20

 Дискусія має багато різновидів, а саме - дебати, диспут та власне дис­кусія. Ми зупинимось на диспуті. Це обговорення спільного питання, проблеми з метою правильного розв'язання. Диспут виникає внаслі­док спілкування вчителя й учнів одного з одним, у процесі розв'язання проблемної ситуації. Урок-дискусія Такий тип уроку дуже подобається 10 класу. Учні намагаються чітко висловлювати свої думки. Далі я хочу сказати про кіно-уроки,які на мою думку є дуже інформативними,після перегляду яких ми з учнями записуємо конспект або виконуємо завдання.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Дякую за увагу!!!

ppt
Додано
21 лютого
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку