Цілі і завдання уроку: Скласти уявний словесний портрет Екзюпері-людини та Екзюпері-письменника. Зрозуміти, що спонукало Екзюпері творити, літати, жити. Дізнатися історію створення казки-притчі “Маленький принц”. Розпочати роботу над текстом і усвідомлення того, чому книга “Маленький принц” стала своєрідним заповітом митця.
Завдання у творчих групах І група – створити гроно “Екзюпері “. ІІ група – створити сенкан “Антуан де Сент-Екзюпері”. ІІІ група – продовжити думку, обравши 2-3 початки фраз. Знайомство з Екзюпері (допомогло, зацікавило, спантеличило, відкрило) … Мене надзвичайно вразило … Антуан де Сент-Екзюпері навчив мене … Мені було цікаво …
Історія створення «Маленького принца» Написана і вперше видана на чужині, у Нью-Йорк (де тоді жив А де Сент-Екзюпері) у квітні 1943року Нагадує про особистий досвід Екзюпері-пілота (аварія літака над Лівійською частиною пустелі Сахара: 5 діб без води і їжі Автор власноруч ілюстрував книгу, запрошуючи своїх товаришів позувати йому для більшої виразності та переконливості малюнків «Маленький принц» – підсумок творчого і духовного пошуків автора; спроба осмислити життя людства Присвячена другові – Леону Верту,єврейському критику,письменнику, журналісту
Образ Маленького принца Схожий на Екзюпері у дитинстві – на Короля Сонце Прибув із астероїду В –612 Мандрує Всесвітом, розмірковуючи над побаченим Щирий,безпосередній, мужній, по-дитячому мудрий Бачить події не очима, а серцем Судить про все за вчинками, а не за словами Покликаний повернути людям духовну сутність
Домашнє завдання Клас. Знати зміст розділів 10-20. І група. Виписати із казки 5-7 афоризмів, що сподобалися найбільше. Один із них арґументувати (усно). ІІ група. Намалювати схему подорожі Маленького принца (формат А4 або в зошиті) ІІІ група. Усно описувати одну з планет, що відвідав Маленький принц.