Презентація:"Задачі практичного змісту 6 клас".Теми:"Подільність чисел", "Звичайні дроби".

Про матеріал

Матеріали до уроків математики у 6 класі за темами: "Подільність чисел" та "Звичайні дроби" які подано у вигляді презентації"Задачі практичного змісту"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА: «Подільність чисел» 6 клас Підготував: Вчитель математики ЗЗОШ№91 Мачулян О.Д.

Номер слайду 2

У шостому класі роздали подарунки, в які порівну розклали 84 мандарини і 56 апельсинів. Скільки учнів у класі, якщо відомо, що їх більше ніж 25? 2. Довжина кроку батька дорівнює 70 см, довжина кроку сина – 50 см. Яку найменшу однакову відстань має пройти кожний з них, щоб вони обидва зробили по цілому числу кроків?

Номер слайду 3

3. Оленка розставила книжки порівну на 14 полицях, а потім переставила їх, теж порівну, на 8 полиць. Скільки книжок було у Оленки, якщо відомо, що їх в неї більше за 100 і менше від 120? 4. Івасик розклав зібрані персики порівну в 12 пакетів, а потім переклав їх, теж порівну, в 16 пакетів. Скільки персиків було в Івасика, якщо відомо, що їх в нього було більше за 80 і менше від 110?

Номер слайду 4

5. Купили 12 бананів та 20 апельсинів. Яку найбільшу кількість людей можна ними пригостити, щоб у кожного був однаковий набір(усі банани та апельсини мають бути роздані)?

Номер слайду 5

6. Купили 15 динь та 20 кавунів. Яку найбільшу кількість людей можна ними пригостити, щоб у кожного був однаковий набір(усі дині та кавуни мають бути роздані)?

Номер слайду 6

7. У класі 30 учнів. Скількома рядами можна вишикувати учнів так, щоб у кожному ряду їх було порівну? 8. Колекціонер хоче розмістити 210 марок так, щоб у кожному ряду було однакове число марок. Скількома способами він може це зробити?

Номер слайду 7

9. Скільки в колоні спортсменів, якщо їх можна вишикувати в шеренги по 5, 6 і 7 спортсменів? 10. Яку найбільшу кількість новорічних подарунків можна зробити з 320 горіхів,280 шоколадок і 200 мандаринок?

Номер слайду 8

ТЕМА: “Звичайні дроби” 6 клас

Номер слайду 9

ТЕМА: “Додавання і віднімання звичайних дробів”. 1.Деревяний брус довжиною 7 м поділили на 12 рівних частин, а другий брус довжиною 15 м поділили на 21 рівну частину. Частина якого брусу першого чи другого, більша? 2. В одній пляшці було л соку, а в другій- л.В якій пляшці більше соку і на скільки?

Номер слайду 10

3. Іван год витратив на виконання завдання з математики, що на год більше, ніж він витратив на завдання з мови. Скільки всього часу виконував Іван домашнє завдання з математики та мови?

Номер слайду 11

4. Власна швидкість теплохода дорівнює км/год, швидкість течії річки- км/год. Знайдіть швидкість теплохода за течією річки і його швидкість проти течії.

Номер слайду 12

5. Площа трьох садів дорівнює га. Площа першого і другого садів дорівнює га, а другого і третього- га. Знайдіть площу кожного саду.

Номер слайду 13

6.Один трактор може зорати поле за 5 год, а другий це саме поле- за 8 год. Яка частина поля залишиться незораною після 1 год сумісної роботи двох тракторів?

Номер слайду 14

7. В одному ящику 5,3 кг винограду, а в другому-на кг більше. Скільки кілограмів винограду в двох ящиках? 8. На току було т зерна. Скільки зерна стало на току після того, як привезли т, а потім вивезли т?

Номер слайду 15

9. На фарбування вікон витратили кг фарби, на фарбування підлоги- кг, на фарбування дверей- кг менше, ніж на фарбування підлоги. Скільки всього витратили фарби? 10.Після того як з одного ящика переклали в другий кг цукерок, у кожному ящику їх стало по 18 кг. Скільки кг цукерок було в кожному ящику спочатку?

Номер слайду 16

Для виготовлення 9 однакових срібних ложок потрібно 300 г срібла. Скільки срібла необхідно для виготовлення 18 таких ложок? 2. Павук за 6 год. може обплести 15 травинок. Скільки травинок обплете павук за 9 год? 3. Із 6 кг фруктів можна зробити 16 однакових салатів. Скільки салатів можна зробити і 12 кг фруктів?

Номер слайду 17

ТЕМА: «Задачі на пропорційний поділ». На присадибній ділянці зібрали урожай 1245 кг полуниці, який розділили на дві частини пропорційні числам 2:3. Знайдіть скільки кг полуниці складає кожна частина? Дівчина купила 114 м тканини і пошила з неї спідницю, кофтинку та брюки, поділивши тканину на частини, пропорційні числам 5:6:8. Знайдіть довжини частин тканини.

ppt
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
2599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку