Загадки, прислів’я та приказки. Узагальнювальний урок
Номер слайду 2
Формувати:предметні компетентності:- перевірити та закріпити знання учнів про загадки, прислів’я та приказки;ключові компетентності:- використовувати українську мову для духовного, культурного та національного самовияву; розвивати кмітливість, інтерес до народної творчості; створювати і розгадувати ребуси, пантоміму;- виховувати шанобливе ставлення до мудрості нашого народу. Мета:
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Що називається загадкою?- На які види поділяються загадки?Бесіда
Номер слайду 5
«Дерево мудрості»За кожну правильну відповідь – 1б. Кейс І
Номер слайду 6
«Літературний аукціон»За кожну правильну відповідь – 1б. Кейс ІІ
Номер слайду 7
«Ребуси»За кожну правильну відповідь – 1б. Кейс ІІІ
Номер слайду 8
- Що називається прислів’ям? Приклади.- Що називається приказкою? Приклади. Бесіда
Номер слайду 9
«Юні знавці прислів’їв та приказок»Конкурс капітанів. За кожну правильну відповідь – 1б. Кейс ІV
Номер слайду 10
«Юні художники» Домашнє завдання. Максимально – 5б. Кейс V
Номер слайду 11
«Народ скаже, як зав’яже» «Знайди половинку»Максимально 2 б. Кейс VІ
Номер слайду 12
«Пантоміма»Максимально 2 б. Кейс VІІ
Номер слайду 13
«Скриня мудрості»(«Хто більше»)Кожне прислів`я – 1 б. Кейс VІІІ
Номер слайду 14
Гра мікрофон:- Що сподобалось на уроці?- Про що дізналися?- Що було найцікавішим?Підсумок уроку
Номер слайду 15
1. Прочитати сторінки 130-137 підручника.2. Виписати художні засоби з твору Л. Глібова «Хто сестра і брат?»Домашнє завдання