Презентація "Закони Ньютона. Розв'язування задач"

Про матеріал
пропоную Вам презентацію узагальнюючого уроку з теми «Закони Ньютона» для учнів дев'ятих класів. Сподіваюсь, що даний матеріал буде корисним вчителям, які працюють в основній і старшій школі. Даний урок спрямований на всебічне закріплення матеріалу: від історії до практичного застосування законів Ньютона.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач на закони Ньютона. Підготувала: вчитель фізики Плугатарського ЗЗСО І - ІІІ ступенів Болотіна О. Л. 2021 рік

Номер слайду 2

Відповіді до тесту “Закони Ньютона”1).г(1 б)2).а,б,в,г (1 б)3). б (1 б)4).а,в,г (1 б)5).в (1 б)6). а (1 б)7). в (1 б)8). б (2 б)9). б (1 б)

Номер слайду 3

Бліц - опитування1. Що дають нам закони Ньютона? 2. Що вивчає механіка?4. Які розділи механіки вам відомі?3. В чому полягає основна задача механіки?4. Що означає вираз «визначити положення тіла»?5. Що таке координати тіла?Пояснити.6. Про яке тіло йде мова в механіці?7. Що таке матеріальна точка?За яких умов тіло можна вважати матеріальною точкою?8. Що називають поступальним рухом тіла?

Номер слайду 4

9. Що таке траєкторія?Які бувають траєкторії руху тіла?10. Що таке переміщення?11. Що називають механічним рухом тіла?12. На які види і в залежності від чого поділяють механічні рухи?13. Які системи відліку називають інерціальними?14. Які системи відліку називають неінерціальними?

Номер слайду 5

Усім вам відомий своїми розповідями літературний герой барон Мюнхаузен. Ось одна з його розповідей. « Це було під час війни з турками. Одного разу, втікаючи від турків, я спробував перескочити болото верхи, але кінь не дострибнув до берега, і ми впали в болото. Потрібно було вибирати одне з двох: загинути або врятуватися. І я вирішив урятуватися. Ні мотузки, ні палиці під рукою не було. Я рвонув себе за чуба і таким чином витягнув себе з болота разом із конем,якого стиснув обома ногами».

Номер слайду 6

Запитання: Поясніть, чи може людина сама себе підняти за волосся?Проблемне питання: як ви вважаєте, чи знадобляться нам знання про закони Ньютона у житті?

Номер слайду 7

Тема уроку: Закони Ньютона. Розв’язування задач.

Номер слайду 8

Мета: Пізнавальна мета:  закріпити знання, отримані по темі «Закони Ньютона». Розвиваюча мета: продовжити вдосконалювати навички розв'язання задач, застосовувати знання на практиці. Виховна мета: виховувати пізнавальний інтерес до вивчення практичного застосування законів Ньютона.

Номер слайду 9

Якісні задачіЗ’ясуйте який закон Ньютона описує кожен випадок1. Рух парашутиста.2. Рух м’яча після зіткнення з битою.3. Реактивний рух. Що ви знаєте про ІІІ закон Ньютона?

Номер слайду 10

4. У правилах вуличного руху говориться : «Громадяни! Не переходьте вулицю перед транспортом, що йде поблизу. Пам ' ятайте, що транспорт вмить зупинити не можна». Поясніть, чому неможлива миттєва зупинка транспорту. ПАМЯТАЙТЕ: Гальмівний шлях автомобіля при швидкості 60 км/год складає 25 м. Будьте уважні на дорогах!Гальмівний шлях легкового автомобіля{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Швидкість перед початком гальмування, км/год. Гальмівний шлях в залежності від стану доріг, м60 км/год23356970 км/год31479480 км/год416212390 км/год6278156100 км/год5496192сухавологаожеледиця

Номер слайду 11

1)Що потрібно знати про будь – який фізичний закон?2)Що ви знаєте про ІІ закон Ньютона?3)Про яку силу йде мова у ІІ законі Ньютона?4)Яка сила називається рівнодійною або результуючою ?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Задача №2 Девятикласник,кидаючи мяч, надає йому більше прискорення, ніж першокласник, тому що він сильніший. Який висновок можна зробити?Задача №3 Яку силу треба прикласти хокеісту до шайби масою 500 г, що знаходиться в спокої, щоб за 5 с вона набула швидкості2м/с?

Номер слайду 14

Задача №3 Яку силу треба прикласти хокеісту до шайби масою 500 г, що знаходиться в спокої, щоб за 5 с вона набула швидкості2м/с?

Номер слайду 15

Задача №4 Визначити масу і переміщення мотоцикла якого тягнуть на буксирі за 10 с руху, якщо сила 100 Н надає йому прискорення 0,2 м/с², а початкова швидкість дорівнює нулю.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Пояснити фізичний зміст прислів’я. 1)З гори не треба пхати – само піде.2)Таке слизьке, що й обома руками не вдержиш.4) Баба з воза – кобилі легше.

Номер слайду 18

ХТО ШВИДШЕ?Ви всі вмієте розв’язувати кросворди. Пропоную кросворд навпаки. У клітинках записані відповіді, а вам потрібно записати питання. Хто ж швидше впорається З цим завданням?од. L1 ДИLНод. Lод. Lод. Lод. Lод. Lод. Lод. LИНАМІКАод. LоІ3од. Lод. Lод. Lод. L 3 НЯод. Lод. Lод. Lод. Lод. Lод. LНОТЮЬод. Lод. Lод. Lод. Lод. L2ІЕРЦ4Іод. LЕРТНІСТЬод. Lод. Lод. LА5 МА

Номер слайду 19

Значення законів Ньютона. Закони Ньютона дають нам змогу тепер відповісти на питання: “ Як рухається тіло і чому ?” Закони Ньютона не втратили свого значення і тепер, а поправки до них стосуються лише тіл, розміри яких близькі до розмірів атома або явищ, які відбуваються із швидкостями близькими до швидкості світла. Для макроскопічних тіл, що рухаються з невеликими швидкостями, закони Ньютона справджуються з дуже великою точністю. У техніці закон інерції використовується у вентиляторах, відцентрових насосах, зерно пультах; другий закон динаміки застосовується в зерноочисних машинах, де залежно від маси компоненти суміші під дією повітряного потоку набувають різних прискорень. На основі третього закону Ньютона працюють ножі жниварок, комбайнів, рухаються сита віялок. Приклади взаємодії двох тіл знаходимо в роботі всіх машин для обробітку ґрунту. Так, леміш плуга діє на грунт, а грунт на леміш. Це враховується в конструкції плугів, а також при виготовлені сошників сівалок. Діючи на грунт, сошник сам зазнає його дії.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Яблуко Ньютона. На уроці мені сподобалось….. Мене зацікавило……Я запам'ятав …. На уроці я використав знання з таких предметів як фізика,……Я навчився……Мені хотілося б……..

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Повторити теоретичний матеріал підручника §33. Розвязати вправи: №229; №232 Підготувати розповідь або презентацію про життя та діяльність Ньютона.  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Клепікова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крупник Людмила Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Казьміна Тамара Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Семешко Володимир Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бондар Галина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 9 клас (Сиротюк В.Д.)
До уроку
Допоміжні матеріали
Додано
16 березня 2021
Переглядів
12708
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку