Презентація "Закріплення вивченого про речення"

Про матеріал
Презентація містить такі завдання: каліграфічний рядок; звуко-буквений аналіз слова; гра "Це речення, так чи ні?"; скласти речення на задану тему; відновити речення; доповнити речення словами-відповідями на питання; визначити, яке речення за метою висловлення; скласти розповідне речення за питальним; встановити зв'язок слів у реченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Речення

Номер слайду 2

Каліграфічний рядок. Р р ре еч че ня ння Утворіть слова з записаними складами. Звуко-буквений аналіз словаЇдальня – йі /дал’/ н’а 3скл., 7б., 7зв.

Номер слайду 3

Закінчи речення. Речення це…Речення виражає…Слова в реченні…В кінці речення ставимо…Речення бувають…

Номер слайду 4

Це речення, так чи ні?Діти шанують батька і неньку. Михайло прочитав. Біля ставка ростуть старі…Мама попросила Оленку купити хліб.

Номер слайду 5

Складіть речення. Про школу. Про літо. Про тваринку. Про спорт.

Номер слайду 6

Відновіть речення. Навчається, у, Оля, класі, другому. Землі, проміння, торкнулося, сонячне. До, діти, поспішають, школи, вранці.

Номер слайду 7

Доповніть речення(Коли?) учні (що робили?) задачі. Олег вітає (кого ?) (з чим?). Літак (як ?) набирає (що ?).

Номер слайду 8

Яке це речення за метою висловлювання ?У саду достигли яблуні та груші. Як називається столиця України?Бережіть природу, діти!Прочитай сьогодні оповідання про ромашку.

Номер слайду 9

Дайте відповідь на питання. В якому місті ти живеш ?Чим ти любиш займатися у вільний час ?

Номер слайду 10

Встанови зв’язок слів у реченніНа деревах з’явилися молоді листочки. Листочки (які?) молоді; листочки (що зробили ?) з’явилися; з’явилися (де ?) на деревах.

Номер слайду 11

Намалюйте смайлика про враження від роботи на уроці в зошиті Треба було подумати. Було легко Мені потрібна допомога

Номер слайду 12

Молодці!

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
17 березня
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку