Презентація " Закріплення знань про прикметник як частину мови. Особливостівживання прикметників в англійській та українській мовах"

Про матеріал
Бінарний урок проводять два вчителя. Рекомендується на закріплення теми "Прикметник"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бінарний урокз української та англійської мови. Вчителі: Грінченко Надія Андріївна. Шарапа Наталія Володимирівна

Номер слайду 2

Вправа «Моя мрія!»Вправа «Моя мрія!»

Номер слайду 3

Очікування.

Номер слайду 4

Ви будете активно працювати. Вам цей урок сподобається!Ви будете оцінювати свою роботу об’єктивно. Зумієте переконати, що любите і знаєте мови.

Номер слайду 5

Повторимо тему “Прикметник”

Номер слайду 6

Вправа «Дешифрувальник»123456 В891016 З895431 И689102574 М354215 К3745896 У8543

Номер слайду 7

взимку

Номер слайду 8

Взимку ми завжди з друзями ліпимо сніговиків. Вв вз зи им мк ку взимку

Номер слайду 9

Взимку, зима, зимувати, зимовий, зимонька, зимно

Номер слайду 10

Binary lesson All I know about adjectives

Номер слайду 11

adjective

Номер слайду 12

noun

Номер слайду 13

A noun or an adjective?

Номер слайду 14

Task 1. Circle adjectives. Winter cold довгий. Big сніг slippery Білий sunny wintry Frosty cніжний short День хмара

Номер слайду 15

Task 1. Key answers. Big, білий, frosty, wintry, cold, sunny, сніжний, short, довгий, slippery.

Номер слайду 16

Гімнастика для очей

Номер слайду 17

МЕНТАЛЬНА КАРТА

Номер слайду 18

Правила створення ментальної карти. Працюємо злагоджено. Поважаємо думку товариша

Номер слайду 19

Прикметникна які питання відповідає?що означає?як змінюється?від якої частини мови залежить?яким членом речення виступає?

Номер слайду 20

Вправа «Відшукай слова»ВПРМСКТ СНІЖНА ОМРЗахоплюючікриаствклюспорпавікмитхолодніджзшьс вапрвеселілоюжєуцкавілтмлртксчяфєжьбмалосніжнийдлорчарівнеждзотбюрмакссавмичвфбілийждлитрелок киїзнеструмленаекмпавортцунпереможнатокломраджсумнаждєщгнекумпарвекмморморознийвапирсвуцйф

Номер слайду 21

Yes or No. Adjective has got the article “a/an”

Номер слайду 22

A green or green

Номер слайду 23

Green

Номер слайду 24

Yes or No. Adjective stands after a noun

Номер слайду 25

A table big or a big table

Номер слайду 26

A big table

Номер слайду 27

Yes or No. Adjective has got a plural form

Номер слайду 28

Popular or populars

Номер слайду 29

Popular

Номер слайду 30

A white clothes warm White small snowballs Green big a snowman A green a wintry day Nights long a frosty Long nights slippery day A winter month. Task 2. Put a tick ( ) or a cross ( )

Номер слайду 31

White, green, long nights, a winter month, small snowballs, a wintry day. Task 2. Key answers

Номер слайду 32

What season is it?Which adjectives can you use for these pictures?

Номер слайду 33

Task 3. Find the opposite. Cold. Чистий. Clean. Маленький. Sunny. Холодний. Long. Довгий. Smallсонячний. Cloudy. Гарячий. Big. Короткий. Dirty. Великий. Hot. Хмарний. Shortбрудний

Номер слайду 34

Task 3. Key answers. Cold – hot. Чистий – брудний. Clean – dirty. Маленький – великий. Sunny – cloudy. Холодний – гарячий. Long – short. Small – big. Сонячний - хмарний

Номер слайду 35

Why are these words on one line?Big – huge – gigantic. Beautiful – attractive – lovely. Великий – здоровезний – гігантський. Красивий – привабливий - прекрасний

Номер слайду 36

Task 4. Find the synonyms. Cold. Сонячний. Small. Гарний. Sunny. Маленький. Niceхолодний. Bright. Яскравий. Fine. Прекрасний. Frosty. Морозний. Littleкрихітний

Номер слайду 37

Task 4. Find the synonyms. Cold, frosty. Сонячний, яскравий. Small, little. Гарний, прекрасний. Sunny, bright. Маленький, крихітний. Nice, fine. Холодний, морозний

Номер слайду 38

icicle

Номер слайду 39

a long iciclea longer iciclethe longest icicle

Номер слайду 40

snowflake

Номер слайду 41

- a beautiful snowflakea more beautiful snowflake - - the most beautiful snowflake. A snowflake - snowflakes

Номер слайду 42

snowman

Номер слайду 43

- a good snowmana better snowman - - the best snowman. A snowman - snowmen

Номер слайду 44

Task 5. Write a comparative and superlative forms of the adjectives. Cold – colder – the coldest. Long – Sunny – Beautiful – Good – Brilliant -

Номер слайду 45

Task 5. Key answers. Cold – colder – the coldest. Long – longer – the longest. Sunny – sunnier – the sunniest. Beautiful – more beautiful – the most beautiful Good – better – the best

Номер слайду 46

Reading. When does winter come? What are winter months?

Номер слайду 47

Task 6. Read the text and choose an option. Winter comes after autumn. December and February are cold / colder months. But January is the colder/ coldest. In December days get short / shorter, nights get long/ longer. It is often cloudy / cloudier. In January it is often sunny / sunnier and frosty/ frostier. It sometimes snows. It is beautiful / more beautiful when everything is white / whiter and brilliant / more brilliant. *Everything - все

Номер слайду 48

Task 6. Key answers. Winter comes after autumn. December and February are cold months. But January is the coldest. In December days get shorter, nights get longer. It is often cloudy. In January it is often sunny and frosty. It sometimes snows. It is beautiful when everything is white and brilliant.

Номер слайду 49

senkan

Номер слайду 50

Which text is a senkan?White and cold. I can ski, sledge, skate. Winter. Winter. White and cold. Come, snow, freeze. So beautiful time!I love it!

Номер слайду 51

Фізкультхвилинка

Номер слайду 52

Вправа «Знайди помилку»Україньський, Київский, Карпатцький, Львівска, чумацький

Номер слайду 53

Вправа «Початкова форма»чарівнакрасивабілепереможнасніжнівеселавеселіхолоднаяскравеморознібілосніжнемалосніжна

Номер слайду 54

«Зимові фразеологізми»«До білого снігу» - дуже довго, тривалий час«Показати де роки зимують» - помститися, поставити на місце «Снігу посеред зими не дістанеш» - хто-небудь дуже скупий «Зимувати на кожному слові» - дуже повільно говорити« Як сніг на голову» - щось несподіване, раптове.

Номер слайду 55

Нейропсихологічна гра «Майстерні руки»

Номер слайду 56

Рефлексія- Яка вправа на уроці вам сподобалася найбільше?- Що вам удалося на уроці найкраще?- Яке завдання виявилося найскладнішим?

Номер слайду 57

Task 7. Create a senkan. A noun ________.2 adjectives________ , ____________.3 verbs _______, _________, _________. A sentence _________________________________________. A noun / a sentence ____________________________.*Verb – дієслово*Sentence - речення

Номер слайду 58

Дякуємо за роботу!

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку