ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Номер слайду 2
ЗАВДАННЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ – пошук актуальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їх розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як соціально-компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, творчо застосовувати здобуті знання в житті
Номер слайду 3
КОНКУРС-ЗАХИСТ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ УЧНІВ-ЧЛЕНІВ МАН УКРАЇНИОБЛАСНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПЕРШИЙ КРОК У НАУКУ»V ВСЕУКРАЇНСЬКІ ОЛЬЖИЧЕВІ ЧИТАННЯВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВА ШКІЛЬНА КОНФЕРЕНЦІЯ «КРОК У НАУКУ»
Номер слайду 4
Шкільне наукове товариство “Інтелектуал”
Номер слайду 5
Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
Номер слайду 6
НАУКОВА РОБОТА З ЛІТЕРАТУРИ, ПІДГОТОВЛЕНА В СИСТЕМІ МАН УКРАЇНИ, – ЦЕ ТВОРЧА НАУКОВА РОБОТА УЧНЯ, ЩО ВИКОНУЄТЬСЯ САМОСТІЙНО Й БАЗУЄТЬСЯ НА ЗНАННЯХ, УМІННЯХ І НАВИЧКАХ, ЗДОБУТИХ ПІД ЧАС ШКІЛЬНОГО ТА ПОЗАШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ
Номер слайду 7
МЕТОЮ УЧНІВСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ЛІТЕРАТУРИ В СИСТЕМІ МАН УКРАЇНИ Є: розвинути широку читацьку культуру школярів; сприяти поглибленню їхньої літературної освіти; виявити наукові інтереси та творчий потенціал учнів; залучити до пошукової діяльності; створити умови для самовизначення в майбутній професії;навчити учнів самостійно опрацьовувати спеціальну наукову літературу;робити висновки на основі критичного опрацювання наукових джерел, даних практичного досвіду
Номер слайду 8
ПРОЦЕС ДОСЛІДЖЕННЯ МАЄ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР І ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗА ТАКОЮ СХЕМОЮ: вибір теми;підбір літератури;знайомство з джерелами і складання на їх основі плану написання дослідження;систематизація зібраного матеріалу ;написання роботи; рецензування й доопрацювання роботи;остаточне редагування та оформлення; захист роботи
Номер слайду 9
ЕТАПИ РОБОТИ НАД НАУКОВИМ ДОСЛІДЖЕННЯМПОСТАНОВКА МЕТИ Й КОНКРЕТНИХ ЗАВДАНЬ ДОСЛІДЖЕННЯОФОРМЛЕННЯ СПИСКУ ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛФОРМУЛЮВАННЯ ВИСНОВКІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИБІР МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯОБРОБКА Й КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯВИЗНАЧЕННЯ ОБ’ЄКТА Й ПРЕДМЕТА ДОСЛІДЖЕННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ АКТУАЛЬНОСТІ Й НОВИЗНИ ТЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Номер слайду 10
ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ – це конкретний літературний художній твір, процес або явище, що породжує проблемну ситуацію, і тому обирається для вивчення, це матеріал, на котрий спрямована основна увага науковця;ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ – це безпосередній аспект вивчення, проблема, явище, характеристики, функції, що розглядаються в роботі. Предмет дослідження завжди формулюється в смислових межах об’єкта, це – кут зору, з якого інтерпретується обраний літературний матеріал. Тема роботи „Моделювання національної жіночності в драмі „Одержима“ Лесі Українки“. Об’єктом дослідження є драма „Одержима“. Предметом дослідження є моделі (приклади) національної жіночності в драмі „Одержима“ Лесі Українки
Номер слайду 11
СТРУКТУРА РОБОТИ ТИТУЛЬНИЙ АРКУШ;ТЕЗИ;ЗМІСТ;ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, СКОРОЧЕНЬ, ТЕРМІНІВ (ЗА НЕОБХІДНОСТІ);ВСТУП;ОСНОВНА ЧАСТИНА;ВИСНОВКИ;СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ;ДОДАТКИ (ЗА НЕОБХІДНОСТІ)
Номер слайду 12
ВСТУП…………………………………………………РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ПРОБЛЕМИ…………………. ……………….. … … … ……… … … … ………РОЗДІЛ ІІ. … … … … ………………………………………….(ФОРМУЛЮВАННЯ ЦЬОГО РОЗДІЛУ МАЄ ВІДОБРАЖАТИ ТЕМУ ТА ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ, МЕТОДИ ВИРІШЕННЯ ПОСТАВЛЕНОЇ ПРОБЛЕМИ) 1. … … … … … … … …… … … …ВИСНОВКИ………………………………………ДЖЕРЕЛА…………………………………………ЗМІСТ
Номер слайду 13
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДОПОВІДАЧАМ доповідь має бути короткою й чіткою; завдання доповідача - переконати слухачів, довести свої головні тези;для вирішення поставленої мети добре подумати над структурою виступу;стежити за правильністю мовлення під час виступу
Номер слайду 14
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС-ЗАХИСТ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ УЧНІВ – ЧЛЕНІВ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ