19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Презентація на тему: "Здорові ніжки". Вправи для корекції плоскостопості

Про матеріал

В цьому заході використані методи та прийоми за системою М.Єфименко: "Граючи – навчати, граючи – розвивати, граючи – оздоровлювати". Обстежуючи зведення стопи методом А,В. Сидорової отримали відбитки стоп- плантографію та діагностували дітей 5 років на наявність деформації стопи. Навіть невелика зміна її форми може стати причиною подальшої деформації, порушення правильного положення таза, хребта і патологічних дефектів постави.

Для розробки коригувальних вправ були використані матеріали посібника "Система роботи з профілактики і корекції порушень опорно-рухового апарату в дітей дошкільного віку" Тимошенко Л.М., Лавренюк С,Г., Жуковська Т.П.

При виконанні коригувальних вправ для профілактики і виправлення плоскостопості був застосован нетрадиційний матеріал: "удавчик", " пеньочки", природний матеріал.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Заняття звалеології«ЗДОРОВІ НІЖКИ»Вправи для корекції плоскостопості

Номер слайду 2

Завдання : виконувати коригувальні вправи для профілактики плоскостопості, дбати про своє здоров’я. Розвивати м’язи ніг, рівновагу, спритність, координацію рухів, увагу. Зміцнювати захисні сили організму, шляхом використання елементів масажу. Виховувати у дітей усвідомлене ставлення до проблем збереження та зміцнення здоров'я через фізичні вправи, співчуття та бажання допомогти собі і своєму товаришу.  Інвентар: «Доріжка здоров’я», м’ячики, «Удав»,, масажні м’ячики, кришечки із пластикових пляшок, «пеньочки», морські камінці, маски тваринок, два мотузки, аудиозаписи.

Номер слайду 3

Вихователь: щоб допомогти Тарасику, нам треба відправитися в подорож до «чарівної галявини». Звичайна ходьба (ідемо по доріжці)Ходьба на носочках (по вузенькій доріжці)Звичайна ходьба (ідемо по доріжці)Ходьба на п’яточках (через камінці)Звичайна ходьба (ідемо по доріжці)Ходьба на внутрішній стороні стопи (між пеньочками) Звичайна ходьба (ідемо по доріжці) Біг, з високим підніманням ніг (через пеньочки)). Ходьба на зовнішній стороні стопи («струмочок» між стопами)запис звуку струмочку

Номер слайду 4

Загальнорозвиваючі вправи з маленьким м’ячем «Чарівний м`ячик » (за методикою М. Єфименко: від положення лежачого, сидячого до стоячого)1. Підніми вище м’яч. В.п.- лежачи на спині, мяч у руці вдовж тулуба. 1- підняти м’яч вперед, перекласти у в другу руку 2- вгору, подивитись на м’яч (вдих), 3- вперед, 4- в.п.(видих). Дихання вільне. Повт. 6-8р. 2. Прокоти м’яча. В.п. лежачи, ноги на ширині ступні, м’яч в руках біля грудей, лікті опущені, 1- підняти тулуб, м.яч прокотити по тулубу до правої ноги (вдих), 2-3- прокотити м’яч по правій нозі ,нахиляючись уперед, перекласти м’яч на ліву ногу, прокотити до грудей. Середній темп. 4- В.п

Номер слайду 5

3.«Котик грається з м’ячем» В.п.- лежачи на животі, м’яч у витягнутих руках на підлозі 1-2-3 вигнути спину, ноги до живота, м’яч до підборіддя (видих), 4- ноги витягнутиу в.п.(вдих). Середній темп. Повт. 6-8 р.4. Веселі ніжки. В.п. лежачич на підлозі ноги разом, м’яч в руках на груді. 1- підняти зігнуту праву ногу, постукати по коліну м’ячем (видих), 2- в.п. (вдих), 3- підняти ліву ногу, (видих), 4- в.п. (вдих). Середній темп. Повт. 6р.5. Стрибки Стрибки з підніманням м’яча вгору, чергуючи з катанням м'яча стопою. Повт. 16 р.6. Вправа на дихання.

Номер слайду 6

Створення розвивального середовища для активної рухливої діяльності дітей Основна частина  Інструкаж з техніки безпеки під час виконання вправ:виконувати вправи по команді вихователя, не поспішати, не штовхатися. ОМВ: Поточним методом1. Ходьба по «Доріжці здоров’я» (п’ята до носка).2. Ходьба по «Удавчику» приставним кроком боком. 3. Топтання у «сухому басейні»(ящички з різними крупами). ОМВ: Перешикування у дві шеренги, фронтальним методом.   

Номер слайду 7

4. Гра «Хто перший докотить м’яча». Катання стопою м’ячик. 5. Самомасаж стоп морськими камінчиками «стоун-терапія»6. Естафета «Чия команда швидше» (збирати у ящички пальчиками ніг кришечки із пластикових пляшок). 7. Рухлива гра «Хто краще стрибне» Діти імітують стрибки (жабки, козенятка, зайченятка)Фронтальним способом.

Номер слайду 8

Вся робота була спрямована на розкриття фізичного потенціалу кожної дитини. Основна мета цієї роботи – охорона і зміцнення здоров’я дитини, її фізичний розвиток з урахуванням вікових і фізіологічних особливостей, пов’язаних із порушенням постави й захворювань опорно-рухового апарату. Розвиток інтересу в дітей до активної рухливої діяльності, формування потреби в систематичних заняттях фізичними вправами

pptx
Додано
31 січня 2018
Переглядів
1080
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку