Мета і завдання інтегрованих уроків{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МЕТА ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУЗАВДАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ Підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу. Створення творчої атмосфери в колективі. Формування навичок самосійної роботи школярів з роздатковою додатковою літературою, таблицями, схемами. Виявлення здібностей учнів та їх особливостей. Підвищення інтересу учнів до матеріалу, що вивчається. Підвищення мотивації навчальної діяльності за рахунок нестандартної форми. Розгляд понять, які використовуються на різних предметних уроках. Організація цілеспрямованої роботи з розумовими операціями: порівняння, узагальнення, класифікація, аналіз, синтез. Показ міжпредметних зв'язків та їх застосування при вирішенні різноманітних завдань.
Етапи розробки, та підготовки інтегрованих уроків{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЕТАПИЗМІСТ УРОКІВПерший. Вивчення та узгодження навчальних програм з предметів. Розгляд інтегрувального змісту взаємопов'язаних тем з предметів. Вибір теми та мети уроку з міжпредметним змістом. Другий. Вибір форми інтегрованого уроку. Складання плану уроку. Визначення методів контролю та оцінки школярами методів і засобів навчання. Третій. Організація інтегрованого уроку (розташувати обладнання, визначити форму організації практичної роботи учнів, розставити меблі, розкласти роздатковий і робочий матеріал) з метою раціонального використання часу на уроці.
Інтерактивні методи та прийоми при проведенні інтегрованих уроків {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МЕТОДИПРИЙОМИКооперативні. Робота в парах, трійках, “Карусель”, “Акваріум”, робота в малих групах. Ситуативне моделювання.Імітаційні ігри, рольова гра, драматизація. Опрацювання дискусійних питань.“Прес”, “Займи позицію”, “Дискусія”. Колективно-групові.“Мікрофон”, “Мозковий штурм”, “Незакінчене речення”, “Фішбоун”.
Типи та форми інтегрованих уроків{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ТИП ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУФОРМА ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУУрок засвоєння нових знань. Лекція, бесіда, конференція, семінар, комбінований урок. Застосування знань на практиці. Рольові та ділові ігри, практикуми, уроки захисту проектів, подорож, екскурсія, урок творчого пошуку. Урок контролю та перевірки знань і вмінь. Урок-залік, вікторина, конкурс, огляд знань, захист творчих робіт, проектів, творчий звіт, випуск газети. Повторення, систематизації, узагальнення знань, закріплення умінь. Повторювально-узагальнюючий урок, диспут, гра, театралізований урок, урок-вдосконалення, заключна конференція, заключна екскурсія, урок-бесіда.
Повідомлення теми, цілей, та завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація та корекція опорних знань. Повторення та аналіз основних фактів. Творче перенесення знань і навичок учнів у нові ситуації. Узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів, основних ідей та наукових теорій, що є складовими інтегрованого уроку. Оптимальна структура інтегрованих уроків
Упроваджувати проведення інтегрованих уроків як ефективний спосіб формування предметних компетентностей. Проводити інтегровані уроки з різних предметів. Проводити різні типи інтегрованих уроків. Використовувати інтерактивні методи при проведення інтегрованих уроків. Ділитися досвідом проведення інтегрованих уроків через публікації на сайті школи та на сторінках інтернет-ресурсів. Рішення засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів