•встановити партнерські відносини із сім'єю кожного вихованця, створити атмосферу спільності інтересів;
•підвищити грамотність батьків в області розвиваючої та корекційної педагогіки, пробудити в них інтерес і бажання брати участь у вихованні та розвитку своєї дитини;
•виховати у батьків звичку цікавитися у педагогів процесом розвитку дитини в різних видах діяльності, звертатися за допомогою в питаннях корекції.
Завдання: встановити партнерські відносини із сім'єю кожного вихованця, створити атмосферу спільності інтересів; підвищити грамотність батьків в області розвиваючої та корекційної педагогіки, пробудити в них інтерес і бажання брати участь у вихованні та розвитку своєї дитини; виховати у батьків звичку цікавитися у педагогів процесом розвитку дитини в різних видах діяльності, звертатися за допомогою в питаннях корекції.
2 етап – спільне визначення завдань для досягнення конкретної мети. Відкриті запитання для батьків: Чого ви чекаєте від логопедичних занять? Чому це важливо для вас? Що для вас буде найкращим результатом? Як ви зрозумієте, що це, той самий найкращий результат? Як ви можете його досягти? Який перший крок ви готові зробити вже сьогодні?
Мативуючи запитання для дитини Хто помітить, що ти почав правильно вимовляти звуки? Як би ти хотів відсвяткувати день, коли ти зможеш гарно розмовляти? Уяви, що настав той самий день, розкажи який він? (можна запропонувати намалювати цей день) Хто твій улюблений казковий герой? Які риси тобі подобаються в ньому? Чому ти хочеш бути схожим саме на нього? Начебто твій улюблений герой прийшов до тебе і пропонує зробити логопедичні вправи. Або, начебто ти перетворився на свого улюбленого героя, покажи як тепер ти будеш робити логопедичні вправи?