Сьогодні компетентнісний підхід є одним з напрямків оновлення української системи базової та повної середньої освіти, що випливає із Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Державного стандарту базової та повної загальної освіти.
розкриття ролі та можливостей математики; розвиток логічного, критичного і творчого мислення учнів; забезпечення оволодіння учнями математичною мовою; формування здатності логічно обґрунтовувати та доводити математичні твердження; використовувати математичні знання і вміння під час вивчення інших навчальних предметів;розвиток умінь опрацьовувати математичні тексти; формування здатності оцінювати правильність і раціональність розв’язання математичних задач.. Завданнями освітньої галузі «Математика» є:
інформаційно-комунікаційні технології;компетентісний підхід;технології рівневої диференціації та індивідуалізації;інтерактівні технології;проектний метод, що включає проблемне навчання та дослідницьку діяльність;особистісно-орієнтовані технології навчання;тестові технології;здоров’язберегаючи технології.Інноваційні технології
Можливість перевірити результати навчальних досягнень водночас із багатьох тем і розділів програми. Об’єктивна оцінка рівня засвоєння навчального матеріалу. Створення для всіх учасників тестування рівних умов складання тестів. Стандартизування й автоматизація процесу перевірки результатів. Охоплення тестуванням великої кількості учнів. Тестова технологія
МЕТОД ПРОЄКТІВрозвивати комунікативні та організаційні навички роботи з інформацією;удосконалювати і тренувати розумову діяльність учнів;створювати стійкі установки на активне сприйняття інформації;стимулювати ініціативу і зростання творчих можливостей. Використання проєктної діяльності учнів дозволяє:
Головне – віра в дитину, повага до її особистості, прагнення допомогти їйу досягненні успіху, створення умов для підвищення мотивації здобувачів освітиз успішного оволодіння математичними знаннями і навичками, їх застосуванняу соціальній, економічній, технологічній, науковій та інших сферах суспільного життя.