Презентація допоможе вчителю організувати роботу з картками-розсипанками, "Гілочкою росту", діаграмою Венна. Зацікавить дітей завданнями , що допоможуть засвоїти складний матеріал
Іменник. Завдання до уроку за темою: “Закріплення вивченого про іменник. Іменники, що вживаються тільки в однині, або тільки в множині”64
Номер слайду 2
Відгадайте загадки. Розмістіть відгадки на промінчиках сонечкапапіролівецьвчителькнижкадошкакрейда65
Номер слайду 3
Картки-розсипанки Складіть девіз уроку з карток-розсипаноктого. Добрезнативсевчити,хтохоче66
Номер слайду 4
Мозковий штурм. Що називається іменником?Які іменники є назвами істот, а які - назвами неістот? Що таке загальні і власні назви? Які роди має іменник?Які числа? (Діти кидають кубик і розказують правила про іменник) рідчисло67
Номер слайду 5
Гілочка росту Розкажіть, що ви знаєте про іменник як частину мови. Підсумуйте вивчене. Що потрібно написати на жовтих листочках? Чому не всі листочки помістили на дерево? загальнач. р.ж. р. Р. Д. З. О. Кл.істотанеістотавласнамножинаоднина. Н. М.с. р.с. р.68
Номер слайду 6
Гронування69
Номер слайду 7
Гра “Розсипанка” Розмістіть підписи під малюнками. Розподіліть слова в два стовпчики: однина і множина сани горох калина городина сонечко листя горобина птаство70
Номер слайду 8
Діаграма Венна Порівняйте граматичні ознаки слів “Карпати” і “садовина”. Складіть діаграму Венна.71
Номер слайду 9
Чарівна скринька Наша скринька чарівна, Подарує нам слова. Вона крапельки зібрала, Щоб знань ріка ще глибше стала!наполегливістьстаранністьдопитливість72